Drugs Topic #5

Status
Not open for further replies.
Rtc is niet slecht. Alleen die gehele act eromheen is beetje debiel. Die vieze vercrackte wijven die naakt staan te dansen van 40+.

Mooiste is dat er altijd van die ventjes erbij staan die nog nooit een vrouw naakt hebben gezien. En allemaal massaal de mobieltjes uit de zak toveren en gaan opnemen8P.
 
ja 3 keer paddo's.
1e keer halve portie, deed niet zoveel alleen beetj blur effect en lampjes maakten strepen.
2e keer 1 portie genomen was wel grappig totdat zo'm stom wijd onwijs ging lopen zeiken en ik helemaal uit me space was.
3e keer begonnen met 1,5 portie begon toen wel lekker, maar na een tijdje moest ik weg omdat me papa thuis zou komen. was toen beetje uit me space dus nog 3/4 portie extra gegeten toen we bij iemand anders thuis waren gaan zitten. heb toen alleen helemaal weggezakt in een stoel verstopt in me jas zitten grinniken maar niet echt wazige dingen gezien

En een keer 2cb pilletjes. Dat was wel echt leuk spacen. plassen op straat die constant van vorm veranderden. propje op de grond wat door de kamer liep. als ik me ogen dichtdeed zag ik de hele tijd tekeningen: begon met een zee, kwam een piratenschip over aanvaren dat een kanon afschoot, kanonskogel veranderde in de maan waar een raket van afgeschoten werd, die vervolgens vernaderde in een helikopter. toen werd ik op me schouders getikt door een maatje met de vraag wtf ik aan t doen was:D

ik ga ook eens verder kijken naar meer 2c varianten wist eigenlijk niet dat er verschillende waren.
 
ja 3 keer paddo's.
1e keer halve portie, deed niet zoveel alleen beetj blur effect en lampjes maakten strepen.
2e keer 1 portie genomen was wel grappig totdat zo'm stom wijd onwijs ging lopen zeiken en ik helemaal uit me space was.
3e keer begonnen met 1,5 portie begon toen wel lekker, maar na een tijdje moest ik weg omdat me papa thuis zou komen. was toen beetje uit me space dus nog 3/4 portie extra gegeten toen we bij iemand anders thuis waren gaan zitten. heb toen alleen helemaal weggezakt in een stoel verstopt in me jas zitten grinniken maar niet echt wazige dingen gezien

En een keer 2cb pilletjes. Dat was wel echt leuk spacen. plassen op straat die constant van vorm veranderden. propje op de grond wat door de kamer liep. als ik me ogen dichtdeed zag ik de hele tijd tekeningen: begon met een zee, kwam een piratenschip over aanvaren dat een kanon afschoot, kanonskogel veranderde in de maan waar een raket van afgeschoten werd, die vervolgens vernaderde in een helikopter. toen werd ik op me schouders getikt door een maatje met de vraag wtf ik aan t doen was:D

ik ga ook eens verder kijken naar meer 2c varianten wist eigenlijk niet dat er verschillende waren.

paddo's ligt mij niet zo heel erg.

2c's juist weer wel.
2c-b, 2c-i en 2c-c heb ik nu geprobeerd.

2c-d, 2c-e, 2c-t7 staan zowieso nog op mijn lijstje :)

je kan beter de poedertjes nemen, gewoon af laten wegen in een capsule.
pilletjes zit vaak heel weinig in.
er zijn wel goede 2cb pilletjes geweest met 21mg.
 
ik had toen volgens mij 2 of 3 pilletjes op. 1e voelde beetje als een mdma space die opkwam maar bleef ligtjes en toen met t 2e pilletje erbij begon ik met vreemde dingen zien.
wat betaal jij ong. voor dat 2c spul?
 
ik had toen volgens mij 2 of 3 pilletjes op. 1e voelde beetje als een mdma space die opkwam maar bleef ligtjes en toen met t 2e pilletje erbij begon ik met vreemde dingen zien.
wat betaal jij ong. voor dat 2c spul?

zo'n 30 euro per 100mg of 5 euro per capsule ongeacht de hoeveelheid die erin zit.
2c-i is wel vet!
 
GHB vind ik wel van die tering zooi, gelukkig nooit gedaan. Maar iedereen om mij heen staat max een half uur later te kotsen en is ziek/beroerd/misselijk. En vaak hadden ze niet eens zoveel gehad maar was het gewoon sterk gemaakt.

Daarnaast hoorde ik tijdje terug bij Spuiten en Slikken dat het best een verslavende drug is waar moeilijk vanaf te komen is. En risico's zijn ook best groot, als je teveel in neemt kun je out gaan en dan moet er vaak wel hulp bij komen.


@ Pruttel: Zelf ooit een keer lsd gedaan en werd me ergste nacht uit me leven :p
 
Ken genoeg verhalen van mensen die wel eens out zijn gegaan van GHB, maar waarbij er verder niks aan de hand was.

Heb het zelf trouwens nog nooit gebruikt.
 
Over ghb kan ik je dit vertellen: het is een relaxte drug als je niet tegen de bijwerkingen van xtc enz kunten goed weet te doseren!!
Heb hetzelf altijd gebruikt (nu niet meer) nooit rot ,eetlust was altijd super goed en slapen was een makkie.
Ik heb altijd gereden met uitgaan/feestjes en ook dan is ghb prima te combineren.
Is het verslavend,ik vind van niet en snap ook niet dat je dat word.
Alchohol en ketamine is ten strengste af te raden icm ghb gebruik!
Heeft het negatieve kanten, ja als je nok gaat..
Het verhaal van michel herken ik hietr absoluut niet in.!
 
ach mensen die out gaan en kotsen e.d. ligt 9 vd 10 keer toch aan hun eigen.
doseren is ook een vak.

G vind ik heel soms wel relax, voor de rest hoef ik het niet.
neem het dan alleen in combi met mdma/pilletje.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top