Het algemene drugs topic

Status
Not open for further replies.
Mja begin toch met 1, meer heb er niet!
En die kerel had ook die pille al gebruikt, dus zijn goede neem ik aan.
 
Net nog een lik MDMA geprobeerd, maar merk er vrij weinig van.
Pupillen zijn wel groter dan normaal.

Misschien komt 't door alcohol en blowen van te voren?
 
Net nog een lik MDMA geprobeerd, maar merk er vrij weinig van.
Pupillen zijn wel groter dan normaal.

Misschien komt 't door alcohol en blowen van te voren?

waarschijnlijk wel...

ga maar na. na de eerste joint van de dag voel je je al flink anders. maar wanneer je al 4 joint hebt liggen en dáárna nog een dikke rookt, is het verschil amper voelbaar.

dus waarsch was je al zo van t pad af, dat je die MDMA amper opmerkte ;)

ik ga dr maar weer eentje draaie denks :*

tip voor de mensen in omgeving rotterdam: 't centrum of president verkoopt de beste skunk.
 
Ik denk eerder dat de mdma het effect van het blowen een beetje opheft..

Dus je bent nu waarschijnlijk redelijk nuchter geworden,


Iemand hier trouwens weleens lachgas gedaan?
 
Naja, flinke lik was 't ook niet.
't Zakje was al langs wat mensen gegaan, hehe.

Tommy, ik haal m'n hash altijd bij Sensi Smile op West-Kruiskade/'s Gravendijkwal. 1.2 gr voor 6e, prima hashje.
 
Ik denk eerder dat de mdma het effect van het blowen een beetje opheft..

Dus je bent nu waarschijnlijk redelijk nuchter geworden,


Iemand hier trouwens weleens lachgas gedaan?

Vaak gedaan lachgas,...gewoon over je heen laten komen! Er kan weinig fout gaan, veel plezier. :p
 
Geachte drugsverslaafden en forumleden!

Ik heb vanavond voor de 1e keer drugs gebruikt, namelijk een roze mitsubitsi ofzo :? 1 hele. Nooouuu wat duurde het kaaaaaaankerlang voor dat dat kreng begon te werken zeg :D:D Iedereen stond al met dikke doppen in de kop, en ik niet 8P8P Pas net voordat we weg gingen kwam het. In de auto op de terug weg helemaal zitten spacen, toen nog bij een maat van me zitten spacen, door de kamer stuiteren, kauwgom smakken, niet stil kunnen zitten. Nu zit ik helemaal klaarwakker op mn bed met laptop, en ik heb het gevoel dat ik de wereld aan kan! Was ik hier maar eerder opgekomen, kkgoedkoop, en lekker naar de klote, geweldig! Nu heb ik alleen kklast van mn kaken :X

Ik voel me goedddddd! :# Latah mannahhhhh :*
 
Geachte drugsverslaafden en forumleden!

Ik heb vanavond voor de 1e keer drugs gebruikt, namelijk een roze mitsubitsi ofzo :? 1 hele. Nooouuu wat duurde het kaaaaaaankerlang voor dat dat kreng begon te werken zeg :D:D Iedereen stond al met dikke doppen in de kop, en ik niet 8P8P Pas net voordat we weg gingen kwam het. In de auto op de terug weg helemaal zitten spacen, toen nog bij een maat van me zitten spacen, door de kamer stuiteren, kauwgom smakken, niet stil kunnen zitten. Nu zit ik helemaal klaarwakker op mn bed met laptop, en ik heb het gevoel dat ik de wereld aan kan! Was ik hier maar eerder opgekomen, kkgoedkoop, en lekker naar de klote, geweldig! Nu heb ik alleen kklast van mn kaken :X

Ik voel me goedddddd! :# Latah mannahhhhh :*

Whaha zou het niet elke week doen, krijg je zo lijpe kop van (dun met dikke kakken) en wacht maar op maandag of dinsdag. Dan ga je stuk. Mja misschien niet van 1?
 
Mja misschien niet van 1?

Wat is normaal dan? Sommigen van ons hadden aan een halve al genoeg, en bij hun werkte 't ook allemaal ook al na een kwartier/half uur oid, bij mij pas na 3 uur, iedereen verbaast hoe dat kwam. Hoe komt dat? Dat 't per persoon verschilt snap ik, maar bij hun kwam 't allemaal tegelijk, bij mij pas veel later.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top