Het algemene drugs topic

Status
Not open for further replies.
Bij mij duurde het de 1e keer ook 1.5 uur voordat het een beeeetje begon te werken. Terwijl Danny na 15 minuten al helemaal waus was.

Het verschilt ook per persoon.
 
Een vriend van me zei dat ie er 6,5 had gehad oid. Die gek zag er uit :X. Ogen achterin zn kop, HUGE pupillen, helemaal blauw/zwarte oogkassen. Hij begon zo ineens over van alles en nog wat te praten en dan was 't van: huh, wat zei ik nou :? Begon ie zo weer ergens anders over.
 
Goed waus zijn is wel tof!


Zolang je er maar verstandig mee omgaat.


Ik doe gewoon af en toe even op een groot feest!
 
Wat is normaal dan? Sommigen van ons hadden aan een halve al genoeg, en bij hun werkte 't ook allemaal ook al na een kwartier/half uur oid, bij mij pas na 3 uur, iedereen verbaast hoe dat kwam. Hoe komt dat? Dat 't per persoon verschilt snap ik, maar bij hun kwam 't allemaal tegelijk, bij mij pas veel later.

Dat ligt aan de persoon. Hoe het komt zou ik niet weten maar ken ook mensen die na 2 uur pas wat voelen, of helemaal niets voelen. Er nog 1 nemen en dan stuk gaan. Het duurt soms gewoon wat langer bij sommige mensen.
Ook had ik laatst ergens gelezen dat als je goed vit C eet het gevoel wat je krijgt weer terug kan krijgen als je teveel hebt gebruikt door de jaren heen. Half jaar niets slikken en vit C eten. Laat ik nou net elke dag vit C nemen :+ Mja gebruik niet zoveel alleen af en toe met een feestje.
 
Geachte drugsverslaafden en forumleden!

Ik heb vanavond voor de 1e keer drugs gebruikt, namelijk een roze mitsubitsi ofzo :? 1 hele. Nooouuu wat duurde het kaaaaaaankerlang voor dat dat kreng begon te werken zeg :D:D Iedereen stond al met dikke doppen in de kop, en ik niet 8P8P Pas net voordat we weg gingen kwam het. In de auto op de terug weg helemaal zitten spacen, toen nog bij een maat van me zitten spacen, door de kamer stuiteren, kauwgom smakken, niet stil kunnen zitten. Nu zit ik helemaal klaarwakker op mn bed met laptop, en ik heb het gevoel dat ik de wereld aan kan! Was ik hier maar eerder opgekomen, kkgoedkoop, en lekker naar de klote, geweldig! Nu heb ik alleen kklast van mn kaken :X

Ik voel me goedddddd! :# Latah mannahhhhh :*

haha goed spul he :D
Je bent toch niet zo iemand die het nu elk weekend gaat gebruiken? :p
Ken meedere lui die het één keer gingen proberen en het nu elk weekend doen :X
Maja lijp gaan is ook eigenlijk veel chiller dan dronken zijn :D
 
" Was ik hier maar eerder opgekomen, kkgoedkoop, en lekker naar de klote, geweldig! Nu heb ik alleen kklast van mn kaken ".

Je toekomst zie ik slecht tegemoet :p
 
hey gaste,

ik lees regelmatig dit topic en ben zelf niet vies van een jointje en heb tot nu toe spacecakes, soort van paddo thee gehad en paddo's hawaiaantjes hoe je dat ook schrijft:p

maar zou nu wel een keertje beetje coke willen proberen wat is dan wijs om te doen voor een eerste keer wat gebeurt er met je zeg maar:) wat zijn jullie ervaringen.
 
Ik heb het de eerste keer gebruikt met oud en nieuw, was bang dat ik helemaal in mij zelf zou keren maar juist het tegen overgestelde gebeurde.
Voelde me echt super chill, je hebt echt een gevoel dat je alles aan kan.
Had ook wel goede coke, flakes van die brokken die je zelf moet "versnijden"

Heb er wel aardig veel bij gezopen 50euro aan cola vieux :D echt dronken werd ik er niet van maar vond het wel chill :p

Het was ook niet aan mij te zien, maar ze konden wel merken dat ik niet helemaal nuchter was :D

Echt fijn spul!, persoonlijk vind ik het veel chiller dan MDMA.. het is jammer dat je er veel van nodig hebt en het duur is.

Zou het een keer proberen met uitgaan :)
 
hey gaste,

ik lees regelmatig dit topic en ben zelf niet vies van een jointje en heb tot nu toe spacecakes, soort van paddo thee gehad en paddo's hawaiaantjes hoe je dat ook schrijft:p

maar zou nu wel een keertje beetje coke willen proberen wat is dan wijs om te doen voor een eerste keer wat gebeurt er met je zeg maar:) wat zijn jullie ervaringen.

Ik vind het de beste drugs die er is. Gevoel kan je niet omschrijven, bij mij voelt het alsof ik één met de muziek wordt. Lekker dansen en genieten van de oooh zooo heerlijke muziek. Coke zou ik nooit alleen gebruiken is geldverspilling, daarmee bedoel ik: drink er altijd alcohol op! Hoe meer alcohol en coke, hoe beter de avond :)! Verder zou ik zeggen : just try it out !
 
Ik vind het de beste drugs die er is. Gevoel kan je niet omschrijven, bij mij voelt het alsof ik één met de muziek wordt. Lekker dansen en genieten van de oooh zooo heerlijke muziek. Coke zou ik nooit alleen gebruiken is geldverspilling, daarmee bedoel ik: drink er altijd alcohol op! Hoe meer alcohol en coke, hoe beter de avond :)! Verder zou ik zeggen : just try it out !

ik zal coke nooit proberen, aangezien er in mijn vriendenkring er veel te veel zijn die aan deze drug verslaaft zijn geraakt. Dit wil ik niet meemaken!
 
Dat ligt helemaal aan jezelf denk ik!
Als je het een keer probeert ben je niet direct verslaafd ( of je moet een hele zwakke persoonlijkheid hebben ) je zou het alleen sneller weer doen.
Ken ook veel lui die flink aan de coke zijn geweest, dat is al een rede voor mij om het niet te vaak te doen.
Heb er niks aan om helemaal para te worden en het is ook best prijzig.

Aan pillen heb ik ook echt geen behoefte met normaal uitgaan, lekker rond lopen met je MDMA kop tussen de dronken lui 8P

Solewon, wiet is juist troep! lamme zooi :D
Waarom zou je iets roken waar je alleen lam en moe van word :X?
 
er zijn ook partys waar ''wat minder gedronken word'' :p maar als je de drempel overbent dat je het 1x gedaan hebt ...doe je het vaken gelukig heb een chick die het niet zo tof vind dus ben ik er gelijk mee gekapt

zou het ook nooid weer doen
 
ik zal coke nooit proberen, aangezien er in mijn vriendenkring er veel te veel zijn die aan deze drug verslaaft zijn geraakt. Dit wil ik niet meemaken!

In mijn vriendenkring zijn er ook mensen die er aan verslaafd zijn. Ikzelf heb een zwak karakter (vind ik van mezelf) maar bij coke gebruik ik mijn verstand echt wel. Aan de wiet heb ik 2 jaar gezeten maar doe nu niets meer, af en toe nog wat coke en dan is het dan! Persoonlijk vind ik het veel slechter om elke dag/week te blowen dan af en toe een lijntje coke te nemen. Ik neem alleen coke op speciale/grote feestjes. Om het meer te doen heb ik ook het geld niet voor :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top