Drugs Topic #5

Status
Not open for further replies.
Ik ben nu een tijdje gestopt..
En ik merk het wel aan mezelf.. drink nu alleen maar bier en haal geen coke meer enz..
Geen aanslag meer op je lichaam en op je bankrekening.
 
Sjors weet er meer van :)

Ja gtje op een after gaat er altijd wel in. Ik ben ook 1 van de weinige in me groep die er of tegen kan of verstandig ermee omgaat.

Ik drink er ook wel gewoon bij. Weet dat het gevaarlijk kan zijn. Maar ik ben nog nooit OUT gegaan ervan. Nog nooit van drugs eigenlijk. Maar sommige mensen in me groep zou ik het eigenlijk moeten verbieden. Die luisteren nooit.

Genoeg die al een paar keer out zijn gegaan. En toch de volgende keer weer teveel pakken of te snel achter elkaar. Het is bij veel mensen wel zo die het doen. Dat die ghb het lekkerst vinden op het punt dat je tegen het nokkie gaan aanhangt.

Sowieso GHB is gevaarlijkst op het moment dat je moe bent in mijn ogen.

Sowieso iemand die naar je idee nokkie begint te gaan wakker proberen te houden en coke laten snuiven.

Coke werkt bepaalde dingen in de hersens tegen die zorgen dat iemand nokkie gaat. Out gaan van ghb is in de meeste gevallen ook niet gevaarlijk. Maar het kan wel! Maar het is beter te verkomen. Vooral door goed voor jezelf en elkaar te zorgen met het spul. Tijden opschrijven van hoelaat er genomen is. En pas nemen wanneer het weer mag.
 
Last edited:
klopt sjors.

je hebt out gaan en je hebt out gaan. zitten toch wel grote verschillen tussen.
ben zelf 1x out gegaan, denk daarbij aan in slaap vallen.
maar je kan ook echt verkeerd out gaan, en dan word het toch wel link.

zelf nooit echt teveel op, ook niet toen ik out ging eigenlijk.
m'n grenzen ken ik wel gelukkig :)
 
3 a 4 ml pakken, en dan zo om de (kleine) 2 uur weer wat pakken (2,5 tot 4ml, dat is per persoon verschillend).

zo doe ik het dan. ben alleen meestal de tijd kwijt :+
 
Dit weekend ook lekker geaftert met G.
Vind het geweldig spul, voor een after met wat vrienden.

En je slaapt er lekker van.
Ik neem 4ml, en minimaal 2 uur later pas weer.

Ook gehad dat ik er niets van voelde (4ml)
Dan neem ik niets bij tot er weer 2 uur om zijn.

btw, regel even een injectiespuit, zonder naald
dan kan je prima doseren, geen gedoe met dopjes flugel, dat je niet eens wat je aan hoeveelheid neemt.
 
Dit weekend ook lekker geaftert met G.
Vind het geweldig spul, voor een after met wat vrienden.

En je slaapt er lekker van.
Ik neem 4ml, en minimaal 2 uur later pas weer.

Ook gehad dat ik er niets van voelde (4ml)
Dan neem ik niets bij tot er weer 2 uur om zijn.

btw, regel even een injectiespuit, zonder naald
dan kan je prima doseren, geen gedoe met dopjes flugel, dat je niet eens wat je aan hoeveelheid neemt.

heb zelf ook een spuitje van 1ml. die komt uit arnhem, daar staat zon automaat bij de drugsboot :+

naald, en watje enzo weg geflikkerd en spuitje mee genomen. ideaal!

dat gekloot met dopjes is ook niks. heb er ook een heel mooi buisje voor.
alleen die dingen worden maar zelden gebruikt. G is voor mij al weer maanden geleden.
 
En als je dat spul koopt zit er ook verschil in sterkte ect? Als ik het goed heb kan je dat toch ook laten testen of niet? Dus ongeveer max 4ml per 2 uur?
 
En als je dat spul koopt zit er ook verschil in sterkte ect? Als ik het goed heb kan je dat toch ook laten testen of niet? Dus ongeveer max 4ml per 2 uur?

nja word weleens verdunt met water idd. daarom moet ik het alleen hebben als vrienden van me het zelf gebrouwen hebben.

GHB word je toch geil van of wat?

dat is zo kort door de bocht. word er niet zozeer geil van, maar kan ze sex wel intenser maken :#
 
GHB word je toch geil van of wat?

Wel een beetje merk ik altijd.

Vrouwen hebben er meer last van dat ze geil ervan worden volgens mij. Merk op afters wel dat ze stuk meer aanhankelijk worden ervan. Na dominator was ik als enige man met 4 vrouwen aan het afteren. Om de haverklap lag er wel 1 weer half boven op me te rijen:#. Er is verder niks gebeurd. Maar ze hadden er allemaal wel zin in}).

Wil het wel graag keer met me vriendin proberen voor de seks. Maar die doet zelf geen droekz dus dat zit er niet in.
 
GBL, gedistilleerd water, Natrium hydroxide... staat op internet ook genoeg.

maar vraag me niet hoe je het moet maken hahaha
verprutsen kan je t namelijk ook :p
 
Lijkt me een beetje link om het zelf te maken :p Iig als ik het zelf gemaakt had durf ik het niet op te drinken haha :D Maar hoe kun je nou weten of je betrouwbaar spul hebt. Heb namelijk gelezen als het ook maar een klein beetje fout gedoseerd word bij het produceren dat de ph waarde dan niet goed kan zijn, en dat het dan je maag en slokdarm flink kan aantasten.
 
Lakmoes papier, kun je de pH-waardes mee meten. Gaat wat sneller als elke keer na een testcentrum. GHB maken is nou niet de wereld moeilijk.
 
Lijkt me een beetje link om het zelf te maken :p Iig als ik het zelf gemaakt had durf ik het niet op te drinken haha :D Maar hoe kun je nou weten of je betrouwbaar spul hebt. Heb namelijk gelezen als het ook maar een klein beetje fout gedoseerd word bij het produceren dat de ph waarde dan niet goed kan zijn, en dat het dan je maag en slokdarm flink kan aantasten.

nou zo extreem fout gaat dat niet.
ken mensen die het een paar keer per week maken.

maar van mij mogen ze het houden, op die enkele keer na.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top