Drugs Topic #4

Status
Not open for further replies.
Dat kan ik dus echt niet he, in de zon gaan zitten en dan van dat soort drugs gaan zitten gebruiken.
Imo alleen maar op partys, thuis op de bank zou ik bijv. ook nooit doen.
Ik wil dan bewegen, knallen! :p

Vond het vroeger ook niks om thuis te doen. Werd er veels te actief van en wou dingen ondernemen.

Maar het is iets dat je moet leren. Vind het nu wel vaak super chill om met wat mensen lekker waus te zijn bij iemand thuis:D
 
Maat van me heeft nu helemaal blauwe pillen zonder een logo met alleen een breeklijntje, zijn getest op 113mg volgens hem.
Mensen hier deze pil eerder gezien?
Hij en 4 anderen gaan ze morgen op InQontrol uitproberen, ik ben benieuwd.
 
Dat kan ik dus echt niet he, in de zon gaan zitten en dan van dat soort drugs gaan zitten gebruiken.
Imo alleen maar op partys, thuis op de bank zou ik bijv. ook nooit doen.
Ik wil dan bewegen, knallen! :p

whehe, ik doe het heel af en toe zo. 90 % van de tijd is op party.
wel grappig hoor, vanalles ga je doen :)
 
whehehe ik wil niet weten wat jij allemaal gedaan hebt :+

was wel grappig iig. heb gevaart, gevist, gevoetbalt, gehonkbalt,
gerent, gezwomme (buiten 8P) en als een gek me auto gepoetst.

maar ook lekker rustig zitte spacen
 
Vond het vroeger ook niks om thuis te doen. Werd er veels te actief van en wou dingen ondernemen.

Maar het is iets dat je moet AFleren. Vind het nu wel vaak super chill om met wat mensen lekker waus te zijn bij iemand thuis:D

HM36~Drugs-Are-Bad-Posters.jpg
 
8p


Drugs thuis gebruiken lijkt mij echt niks. En dat moet je leren? Wil ik niet eens joh.

Paar x in het jaar op een party ff, klaar ist!



Heb vanavond paarse sterretjes. Vorige keer ook gehad, iets van 110mg zit er in.
 
Ik gebruik heel af en toe wel eens speed bij iemand thuis, als ik met m'n vrienden ben oid :p

Vanavond maar weer aan de blauwe YY :#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top