Drugs Topic #5

Status
Not open for further replies.
Wel een beetje merk ik altijd.

Vrouwen hebben er meer last van dat ze geil ervan worden volgens mij. Merk op afters wel dat ze stuk meer aanhankelijk worden ervan. Na dominator was ik als enige man met 4 vrouwen aan het afteren. Om de haverklap lag er wel 1 weer half boven op me te rijen:#. Er is verder niks gebeurd. Maar ze hadden er allemaal wel zin in}).

Wil het wel graag keer met me vriendin proberen voor de seks. Maar die doet zelf geen droekz dus dat zit er niet in.

Ff een wippie met wat sos, dat was jij toch? :D
 
Wat is eigenlijk het verschil tussen bv 2ci en 2cb en andere varianten. Kan er eigenlijk niet zoveel over vinden. En verbruikt dat ook serotonine dat je net als x bv een pauze er tussen moet lassen? Want ik las dat het in kleine dosering een effect heeft wat sterk op dat van xtc lijkt, maar dat als je meer neemt het een trip middel word?
 
Wat is eigenlijk het verschil tussen bv 2ci en 2cb en andere varianten. Kan er eigenlijk niet zoveel over vinden. En verbruikt dat ook serotonine dat je net als x bv een pauze er tussen moet lassen? Want ik las dat het in kleine dosering een effect heeft wat sterk op dat van xtc lijkt, maar dat als je meer neemt het een trip middel word?

nou nee, xtx is echt wat anders.

2ci is wel visueler en heftiger dan 2cb, en werkt langer (6 tot 9 uur).
en als ik het goed heb werkt het niet tot bijna niet op je serotonine.

dosering is zowiso weinig. zelf pak ik meestal 20mg tot 22mg.
volgende keer maar eens 24/25mg pakken :#

laatst 2c-c op, dat is wat meer mellow. ook leuk spul.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top