Drugs topic #7

Dat weet ik, de situatie is meer dat we het vonden in een pub in Engeland, en we hebben morgen een feestje. We willen er ook geen geld aan uitgeven, het is niet zo veel lijkt me, ik had gehoopt dat iemand het gevoeld van als je het op je tandvlees doet, kon identificeren met alleen cocaine.
 
Ik gok op cocaine, smeer speed nooit op mn tanden in ieder geval.

Hoe droog ik trouwens makkelijk een brok natte speed? Maatje van me zei gewoon op een spiegel uitsmeren en dan een papier eroverheen zodat het vocht eruit trekt? Heb paar gram als tester gekregen maar nog nooit speed gedroogd :p
 
Op een A4tje gooien en laten liggen, desnoods een warme lamp erboven. Af en toe keertje omgooien en uitstrijken.
Als het trouwens écht nat is dan is het beter om op een spiegel te leggen dan op papier ja:)
 
Het is volgens mij echt goed nat, leg het voor de zekerheid gewoon op een spiegeltje. Kan sowieso geen kwaad. Bedankt, zaterdag weer eens sinds hele lange tijd aan de speed. Pillen is allemaal leuk en aardig maar ik weet 90% van het feest niet meer. Dat vind ik altijd zo jammer, kijken of het met speed anders is.
 
Ik ben niet zo van de G, heb er te vaak mensen knock van zien gaan. Weet ook wel dat die teveel pakken maar om een of andere reden trekt het me niet zo :p
 
P bijna niet meer soms alleen op het einde nog even.. Je bent minder verrot, loopt er minder vertiefd bij, hebt donders energie, loopt lekker met iedereen te ouwhoeren.. Ja hoor die blijft :p
 
Lees hier over van alle soorten drugs, maar LSD komt er vrijwel niet in voor. Dit jaar nu 3 keer gedaan, elke keer weer fucking awesome reis gehad!
Nu nog 2 blotters over, ga ik zeker nog goed gebruik van maken :D

Hier wordt niet (veel) aan LSD gedaan zeker, meer partydrugs waar je vaag en energiek van wordt..
 
Heb een tijdje best veel LSD gedaan en moet zeggen vind het een van de leukere drugs die er is. Meestal in combinatie met keta en/of 2cb. Was vroeger meer van de pillen en speed. Maar moet zeggen dat ik overal wel een beetje op uitgekeken ben. Gebruik zelden tot nooit meer iets. Heb er nog een aantal liggen. Denk dat ik die bewaar tot het weer zomer is, vind buiten trippen namelijk 100x leuker als binnen :)
Heb trouwens ook wel vaker acid gedaan op feesten (techno, deephouse), moet zeggen dat ik dat ook wel goed kan waarderen. Word er altijd heel relax van. Ook zie er ten minste niet zo kk verrot uit en kan de volgende dag na de after prima slapen.
 
Last edited:
ik heb lsd 1 gedaan, en vond het verschrikkelijk. Op het moment prima, maar na nacht 2 werd ik wakker kwam er plotseling weer allemaal slijm uit me muren. Ik hou ervan als iets iets korter duurt!
 
Heb een tijdje best veel LSD gedaan en moet zeggen vind het een van de leukere drugs die er is. Meestal in combinatie met keta en/of 2cb. Was vroeger meer van de pillen en speed. Maar moet zeggen dat ik overal wel een beetje op uitgekeken ben. Gebruik zelden tot nooit meer iets. Heb er nog een aantal liggen. Denk dat ik die bewaar tot het weer zomer is, vind buiten trippen namelijk 100x leuker als binnen :)
Heb trouwens ook wel vaker acid gedaan op feesten (techno, deephouse), moet zeggen dat ik dat ook wel goed kan waarderen. Word er altijd heel relax van. Ook zie er ten minste niet zo kk verrot uit en kan de volgende dag na de after prima slapen.
Zelfde, niet veel gedaan maar ben er wel klaar mee.. Misschien een festival weer, maar als het niet is is het ook goed.. Kan mij er niet meer druk om maken iig :)
 
Ook zie er ten minste niet zo kk verrot uit en kan de volgende dag na de after prima slapen.

Dit had ik afgelopen zaterdag ook van de speed. Toen ik thuis kwam kon ik dan wel niet slapen maar zondagavond rond 2200 was het toch gedaan hoor. Nou had ik wel geen hele dijken gebouwd maar toch flink lopen sleutelen. Pep heeft nu ook wel de voorkeur boven tikkels hoor moet ik eerlijk zeggen.
 
Back
Top