Drugs Topic #2

Status
Not open for further replies.
Als ik pille gebruik heb ik niet meer de zin om te gaan stampen. Nu zit ik eraan te denken om dan een klein beetje speed erbij te nemen, voor de extra energie.

Kan deze combinatie kwaad?
 
Als ik pille gebruik heb ik niet meer de zin om te gaan stampen. Nu zit ik eraan te denken om dan een klein beetje speed erbij te nemen, voor de extra energie.

Kan deze combinatie kwaad?

nee kan geen kwaad, speed is goed spul8P
Haha je hebt echt geen idee wat in speed zit hé?
 
snoepjes voor intoxicated :D

Gewoon goede dingen. Geloof dat half Nederland deze heeft op het moment.
[ir]http://xs231.xs.to/xs231/08381/sp_a0026870.jpg[/ir]

[ir]http://xs231.xs.to/xs231/08381/sp_a0027647.jpg[/ir]

sorry voor slechte foto kwaliteit, gemaakt met een samsung telefoontje.
 
Ben er iig wel tevreden over!
Pas wel op, zowel Michel als ik kregen soms opeens plots een ziekig gevoel...
Blijf rustig, en zoek even een rustigere plek op ( en drink wat water of eet een ijsje :+ )
 
ijsjes eten is echt kut als ik pillen op heb :S. Die kou stijgt gelijk naar m'n hoofd.
Beter gewoon lekker losgaan en genoeg water drinken. Dan komt het altijd helemaal goed.
Zodra je gaat denken dat je fout gaat is de kans vele malen groter dat dat gebeurd.
Ik vind deze wel erg heftig inslaan. Eerst even flink misselijk en daarna komt het échte 'zweverige'. Wanneer je het gewoon over je heen laat komen komt het (bij mij iig) helemaal goed!
Heb er weer zin in :D.
 
https://www.leafman.nl/antigeur-strijkzak-gratis-zending-p-1021.html

Iemand hier al eens aangedacht? Deze week eens even kijken of ze die dingen ook bij de Blokker oid hebben.


En tuurlijk weet ik dat speed troep is. Heb het ook niet over dikke lijnen, maar gewoon sleutelpuntje zodat je wat meer energie hebt.

Als je energie wilt moet je minder gebruiken!
Wanneer je dik gaat spacen word je gewoon lam en als je dan gaat zitten dan blijf je ook zitten.
In het begin gebruikte ik altijd veel 2keer een gram mdma kristallen weg gesnoept, maar totaal geen energie.
Laaste tijd gebruik ik echt veel minder en dat bevalt me prima energie genoeg.

Het ligt er maar net aan wat je wilt of dat zweverige gevoel en lekker de hele avond hakken of dik veel bijnemen en de hele avond een beetje spacen. :p
 
Als je energie wilt moet je minder gebruiken!
Wanneer je dik gaat spacen word je gewoon lam en als je dan gaat zitten dan blijf je ook zitten.
In het begin gebruikte ik altijd veel 2keer een gram mdma kristallen weg gesnoept, maar totaal geen energie.
Laaste tijd gebruik ik echt veel minder en dat bevalt me prima energie genoeg.

Het ligt er maar net aan wat je wilt of dat zweverige gevoel en lekker de hele avond hakken of dik veel bijnemen en de hele avond een beetje spacen. :p

van speed ga je niet spacen hoor, wil je flink energie hebben dan is speed daar wel een goede oplossing voor.
op feesten lopen er niet voor niks zoveel mensen die speed snuiven en pillen vreten.
pillen moet je alleen niet te veel van nemen, als je dik gaat spacen is idd helemaal niks.
 
haha, van teveel speed ga je ook wel knetters hard... Een maat van me had het niet eens dooe hoe strak hij stond, was hij in 1 keer bij de ehbo beland, was er zelf niet bij maar die moest een partij strak staan... Waarom denk je dat al die chicks altijd aan de pep zitten dan :p
 
haha, van teveel speed ga je ook wel knetters hard... Een maat van me had het niet eens dooe hoe strak hij stond, was hij in 1 keer bij de ehbo beland, was er zelf niet bij maar die moest een partij strak staan... Waarom denk je dat al die chicks altijd aan de pep zitten dan :p

dat is dan zijn eigen schuld geweest dat die bij de EHBO beland, beetje jammer is dat altijd.
maar als jij speed gebruikt zoals het hoort is het gewoon lekker doorknallen :)
 
met speed kun je zeker lekker doorknallen. Persoonlijk vind ik pillen een stuk leuker. Hier knal ik ook een stuk beter op als op speed.


ik vind op een party speed fijner. gaat de tijd bij mij minder snel en het is allemaal wat "echter".... (kan het even niet beter uitleggen).
mja een snoepje is ook niet verkeerd :p
 
ik vind op een party speed fijner. gaat de tijd bij mij minder snel en het is allemaal wat "echter".... (kan het even niet beter uitleggen).
mja een snoepje is ook niet verkeerd :p

Begrijp precies wat je bedoeld. Dat is een afweging die je moet maken. Ik ben meer een fan van een snoepie als van pep. Een puntje bijnemen wanneer de xtc minder wordt is trouwens wel een aanrader.
 
A line a day, keeps the xtc-dip away :+

edit: Hmm ik ben altijd wel verdomd actief van pilletjes... Ook al heb ik er genoeg gehad!
 
Ja ik wordt er ook wel druk van. Laast ook eerst naar feestje hiero geweest. Was geen kont aan dus we gingen nog ergens anders heen maar die andere moesten nog naar huis om id te halen. Duurde weer te lang. Ik dus dik druk thuis terwijl me ouders ook nog wakker waren:X.

Me ouders ook vroegen zich ook gisteren af waarom ik tegenwoordig zovaak zolang op feestje ben en het uithou:p Denk binnenkort ook maar is vertellen. Er valt hier thuis best goed over te praten. Ze hadden wel gemerkt dat me ex laast had gebruikt ze vonden der ogen zo vreemd en ze was erg druk:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top