Drugs Topic #4

Status
Not open for further replies.
Gvd, vanavond weer flink wat naar binnen gewerkt :D Het zal ook eens niet, ben nog geen week vrijgezel ;(

Weltrusten :*
 
hallo,

hier spreken maykel en sjors tot u allen.
wij zijn heel erg vaag... hoe vaag? zooooooooooooooo vaag!

een beetje vreemd maar wel lekker :D

oh ja we gaan ff de hond uitlaten... doei!
 
Hoezo 4 poten?
ap_five_legged_dog_090825_ssh.jpg
 
Volgens zijn er sommige flink van de kop af hehe. Hier weer een slechte nacht/nog niet geslapen. In het begin van mij afkick wel veel geslapen,nu begint het normaal te worden. Maar ik ben toen ook met blowen gestopt, mijn slaapmiddel in die tijd. Dus nog welleens onrustige nachten, maar het is het allemaal waard:)
 
nou zo van de kop zijn we niet hoor....
het valt allemaal best wel mee... denk ik...

sjors die heb buiten op zn dooie gemak naar een blauwe container staan staren :D
ja wij niet natuurlijk :p
 
Als ik het goed heb 2cb en mdma, ik heb welles keihard gespaced op 2cb&south parc
 
ja M en 2cb.... gewoon omdat het kan :)

groetjes ria en klaartje
Ja, lijkt me niet dat het extra kwaad kan. Maar hoe is het mdma gevoel oiv 2cb? Ik heb het nooit gecombi't maar 2cb is veel overheersender denk ik?

Mijn stoppen gaat nog steeds goed, alleen ik merk dat ik ook best wel een aanleg heb voor een gokverslaving|(
Als ik in de kroeg een moeilijk momentje had ging ik op de gokkast, dan was ik even met mijn gedachtes ergens anders.
Nu is het meer dat ik naar de kroeg ga voor de gokkast en een weekend waar er 200 euro ingaat is niet heel zeldzaam.
Klinkt misschien heel stom, maar de drang is erg groot en als ik er dan weer wat uithaal geeft dat wel een goed gevoel.
Daar ga ik dus ook even een heel stuk mee minderen:X
 
van de ene naar de andere verslaving :p pas er mee op! paar vrienden van mij zijn de laatste tijd ook erg veel aan het gokken, je verliest altijd!
 
Ja inderdaad, ik ben er gevoelig voor misschien hehe. Je weet zelf ook wel dat je op lange termijn eigenlijk altijd in de min gaat, maar daar gaat het bij mij eigenlijk niet echt om.
Gelukkig is dit niet zo slecht voor je lichaam, maar als ik kijk naar een man die soms van donderdag tot en met zondag ervoor zit en er 1500 euro ingooid (het is een klein kroegje) denk ik dat de mindfuck van gokken erger is als de meeste drugs:/
Maar verslaving is erg overdreven, ik ga geen geld lenen/pinnen/whatever om te gokken en ik kan ook bijna altijd wel stoppen waarneer ik wil.
Het is een lekker rustige verstopplek voor als ik een dipje heb want de mensen in de kroeg zitten aan het bier wat ik probeer niet meer te drinken (ik ben bang dat ik als ik zat ben een lijn of jonko krijg aangeboden en die dan toch aanneem) en helaas gebruikt hier ook groot gedeelte regalmatig drugs, dat is voor mij nog te vroeg om daar aan te wennen. Maar het weekend zit er weer bijna op voor mij en volgend weekend zien we wel weer
 
Ja, lijkt me niet dat het extra kwaad kan. Maar hoe is het mdma gevoel oiv 2cb? Ik heb het nooit gecombi't maar 2cb is veel overheersender denk ik?

Mijn stoppen gaat nog steeds goed, alleen ik merk dat ik ook best wel een aanleg heb voor een gokverslaving|(
Als ik in de kroeg een moeilijk momentje had ging ik op de gokkast, dan was ik even met mijn gedachtes ergens anders.
Nu is het meer dat ik naar de kroeg ga voor de gokkast en een weekend waar er 200 euro ingaat is niet heel zeldzaam.
Klinkt misschien heel stom, maar de drang is erg groot en als ik er dan weer wat uithaal geeft dat wel een goed gevoel.
Daar ga ik dus ook even een heel stuk mee minderen:X

2cb en mdma is wel kicken hoor :D
flink vaag, hele tijd glimlach op m'n bek :p

en kijk idd maar uit met dat gokken, m'n oude buurjongen deed het ook veel en koste hem echt heel veel geld!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top