Drugs Topic #4

Status
Not open for further replies.
Vorig week op trance energy laatste uurtje volgas aan de keta geweest, fukin hell wat een vet einde heb ik gehad, iq maar weer denk :p
 
Als gokkasten of andere gokmachines op de lange termijn winstgevend zouden zijn, hadden er nooit zoveel gestaan:). M.a.w. kap er gewoon mee!:)
 
Haha die plant op de keta aan het eind op een feest:p.
Als ik iets niet voor een feest vind is het wel keta. Ga echt als een debieltje lopen dan. Voor huiselijke kringen is het wel tof!

Maare zaterdag bij evolution/maykel thuis was ook behoorlijk geslaagd. Wat een gek is dat:p. Heb weer lekker veel vage shit gezien hehe.
 
Haha die plant op de keta aan het eind op een feest:p.
Als ik iets niet voor een feest vind is het wel keta. Ga echt als een debieltje lopen dan. Voor huiselijke kringen is het wel tof!

Maare zaterdag bij evolution/maykel thuis was ook behoorlijk geslaagd. Wat een gek is dat:p. Heb weer lekker veel vage shit gezien hehe.

ben niet gek, ik ben een spuitbus. en als je het niet gelooft druk je maar op m'n neus! :D
heb me kapot gelachen. hahahaha PLONS!!! roy met zn "plons diploma A" :p

teveel gezegt om weer op te noemen hahahaa

oh ja sjors! trouwens! op wie zn telefoon staat onze foto, van roy toch? :p
 
iemand enig idee of je ook een noot kan opsturen naar een testcentrum? Heb namelijk nieuwe waar geen testrapport bij zit en ik heb ze ook nog nooit gezien. Anders ben ik namelijk zo'n beetje 3 uur onderweg voor een testje.
 
iemand enig idee of je ook een noot kan opsturen naar een testcentrum? Heb namelijk nieuwe waar geen testrapport bij zit en ik heb ze ook nog nooit gezien. Anders ben ik namelijk zo'n beetje 3 uur onderweg voor een testje.

Lijkt mij niet. Bij inleveren krijg je een testnummer mee waarnaar je kunt informeren. Beetje moeilijk bij verzending.
Wat voor iets heb je, miss dat iemand het hier kent?

Heb voor zaterdag weer kristallen ingeslagen :D
 
groene rond, met een soort punt aan de buitenkant en een deuk aan de binnenkant. Voor de rest geen logo. Zijn rechtstreeks van de leverancier zonder tussenpersonen.
 
Heb ze gister middag in t zonnetje maar eens met maatje getest :)

Idd fijne pil. Op pill reports stonden ze met 70 mdma en 10 caffenine :+
Ze zijn goed te dozeren en klappe niet bar hard in oid.
Totaal 1,5 op en erg lekker van de kaart geweest!
Erg fijne pil dus! Ben blij dat ik er iig genoeg voorlopig in heb geslagen.
 
Dat kan ik dus echt niet he, in de zon gaan zitten en dan van dat soort drugs gaan zitten gebruiken.
Imo alleen maar op partys, thuis op de bank zou ik bijv. ook nooit doen.
Ik wil dan bewegen, knallen! :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top