Drugs Topic #4

Status
Not open for further replies.
Ik ga die duifjes nog even laten testen wss, maar wat ik op pillreport lees en hoorde lag 't wel hoger dan 130.. :)
 
Ja dat had ik godverdomme ook.. 2 yy en een wit molentje binnen uur en 3/4 uur, alles klapte tegelijk, had het er wel ff zwaar mee :p..

Hehe je moet na al die feestjes toch wel beter weten:p. Ik ben ff klaar met pillen, laatste keer was 2 weken terug en ik merkte er eigenlijk niet al te veel van (had 4,5 blauwe hartjes a 100mg). Voor Cape Fear heb ik MDMA poeder liggen, dat is toch wel zo heerlijk:love:
 
Vriend van mij heeft paar dagen terug na het stappen 2 groene mercedes gedropt in z'n eentje thuis.
Hij heeft de nacht van zijn leven gehad!
Hele gesprekken zitten voeren met familieleden van hem die er helemaal niet waren enzo:+
Lijkt me wel een keertje mooi om te doen:rolleyes:
 
Vriend van mij heeft paar dagen terug na het stappen 2 groene mercedes gedropt in z'n eentje thuis.
Hij heeft de nacht van zijn leven gehad!
Hele gesprekken zitten voeren met familieleden van hem die er helemaal niet waren enzo:+
Lijkt me wel een keertje mooi om te doen:rolleyes:

in m'n eentje drugs gebruiken..... nooit niet.....

ik denk dat ook nog eens niet chill zou vinden zo in m'n uppie.
 
Vriend van mij heeft paar dagen terug na het stappen 2 groene mercedes gedropt in z'n eentje thuis.
Hij heeft de nacht van zijn leven gehad!
Hele gesprekken zitten voeren met familieleden van hem die er helemaal niet waren enzo:+
Lijkt me wel een keertje mooi om te doen:rolleyes:

Lijkt me beetje broodje aap, van xtc ga je echt geen geesten zien.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top