Drugs Topic #5

Status
Not open for further replies.
Haha, ik sta altijd heerlijk groente en fruit te verkopen 8P..

Bij iedereen het o zo bekende zinnetje ''anders nog iets'', haha
9||6:W:D8P:winner:

Ik had 1 kutpil op, en zelfs toen heb ik statafels gezien!;(

Nog steeds niemand van hier die iets meer weet over blauwe pillen met alleen een breeklijntje?

Op Defqon ga ik trouwens denk ik alleen maar aan het bier, lijkt me niet echt een feest om strak te staan.
En ook omdat ik dan waarschijnlijk de enige van de groep ben...
 
Ja nou begin ik gvd weer te twijfelen|(
Opzich wel ideaal, zonnebrilletje op en het valt niet eens op8)
Alleen dan nog, als enige van de groep... ik weet het nog niet...

EDIT @ Maikel rox
Whaha dat is gewoon van een vriend van mij:D
Ik had ze eerder al op pillreport opgezocht (anders hoef ik hier niks te vragen natuurlijk) maar toen stonden ze er nog niet op.
Haha, wel toevallig;)
 
Waarom testen jullie eigenlijk je drugs niet? Als je toch alleen afentoe wat pakt en je het op een feest doet? Weet je wat je naar binnenstopt en of het goede is. Pillreports is hardstikke leuk maar ze kunnen een pil iedere vorm maken en ieder tekentje erop drukken, zegt lang niet altijd wat. Toen ik wat meer in het wereldje zat (Dit is zeker geen poging tot stoere praat ;) ) kende ik mensen die pillen verkochten en nog welleens een goedkope partij verkocht als goede pillen. Daarom liet/laat is zowieso mijn xtc altijd testen, het testcentrum is voor mij toch nog geen km van mijn werk vandaan, dus ging in mijn pauze snel wegbrengen.

In ben nu (21/4) 129 clean. Het is nu puur volhouden, het zwaarste zit er nu op hoop ik. Ik ga nooit denken van: het kan wel een keer, het is zo lang geleden. Zo zit ik niet in elkaar en ik walg ervan, vieze rotzooi.
Er is nog geen dag geweest dat ik er niet aan heb gedacht, maar de laatste tijd bijna altijd negatief gelukkig:).
Alles gaat zoveel beter, familie, school, werk, financieen, gezondheid en het niet altijd stiekem hoeven doen. Wel merk ik dat ik bijvoorbeeld met uitgaan, de ene keer erger als de andere keer, minder zelfverzekerd ben/een beetje verlegen zelfs. Nu ik alles zelf moet doen, zonder hulp van speed, ben ik toch wat stiller enzo. Maar dat hoort erbij, het gaat steeds beter, ik moet gewoon weer leren om plezier te maken zonder.
Maar nu heb ik voor mijzelf een lastige keuze. Ik heb dus 5 stuks pillen gekocht(wachtend op resultaat, zou 130mg moeten zijn). Het is geen speed of weed, en heb nooit echt een gevoel gehad dat ik weer wou doen na gebruik (wat ik bij die 2 andere dus wel had). Weet dus eigenlijk zeker dat ik er niet verslaafd aan ga raken of problemen mee krijg, maar ik wil op een hardstylefeest gewoon wel wat doen, ben pas 18 en wil wel wat.
Maar weet dus nog niet wat ik ga doen, zowieso eerst de test afwachten, en daarna goed overwegen of ik er klaar voor ben of dat het nog te vroeg is.

De enigste drug waar ik sinds mijn stoppen heb aangezeten is Alcohol (met mate) en Lachgas. Daar geen last van oid..
 
Last edited by a moderator:
Moeilijke keuze man....
Het is een andere drugs, maar wel een drugs.

Ik snap je heel goed. XTC is niet verslavend. Maar het is toch drugs.......
Speed is echter een slopende drugs, zeker bij veelvuldig gebruik. XTC is dat niet. Misschien nog wel minder verslavend als alcohol, wat ook een harddrugs is...

Doen waar je je zelf goed bij voelt, maar nooit meer speed doen man!
 
DOE HET NIET!

Voor dat je t weet denk je van als het met XTC goed gaat, dan zal het met ... ook wel lukken.
Ik denk dat je redelijk sterk in je schoene staat maar ik heb verschillende mensen
gezien die dat ook deden, En vervolgens 4 maande later er weer kars aan waren.
Puur omdat dat drempel lager gaat liggen.

@ Testen: Ik wil het idd altijd laten doen, maar nooit komt er wat van.
Moet vanmiddag naar den bosch, denk maar eens dat ik langs rij bij die tester daar.
 
Last edited:
Ik lees je berechten hier ook steeds Erik. Begin er nou niet aan man. Kijk hoe hard je hebt moeten knokken voor die 129 dagen clean! Daar moet je echt trots op zijn, en die zooi heb je echt niet nodig kerel! Het is zo gevaarlijk!
 
Ja jullie hebben ook wel gelijk, ik kan nu niet onpartijdig overwegen. Maar voor mijn gevoel is het niet als vervanging oid, maar puur omdat ik wel wat wil doen. Nu het seizoen er weer aankomt, wil ik toch wel wat feesten bezoeken.
Ik vind het gewoon niks om op een hardstyle feest niks te gebruiken, het is eigenlijk niet vol te houden zonder iets te gebruiken. Ik kan dan wel aan het bier gaan, maar als ik dan zat ben is de kans 99% dat ik toch wel op zoek ga naar een drug en dikke kans dat het dan speed is. Als ik een pilletje neem ga ik niet aan de speed, want dan heb ik een ptje.

Het is natuurlijk niet verstandig enzo, maar als ik het bij 1x in 2/3 maanden eentje neem, meer feesten bezoek ik toch niet. Ik ga gewoon niet als ik niks gebruik, dan vind ik het niet leuk. En om nou op mijn 18e niet meer uit te gaan:/

Maar de planning was eerst om 8 mei XXlerator te doen, maar dat doe ik nog maar niet, wil er nog even beter over nadenken..
 
Hebben jullie trouwens ook dat jullie veel dingen niet meer kunnen herinneren van de avond/nacht als je xtc op had?
Net zoals met teveel alcohol dus...?
 
Leg eens niet op elke korrel zout.. damn!
Ik heb liever een heel dik feest en daarna de helft niet meer weten,
dan een redelijk feest met 900 herineringen hoor..
 
Leg eens niet op elke korrel zout.. damn!
Ik heb liever een heel dik feest en daarna de helft niet meer weten,
dan een redelijk feest met 900 herineringen hoor..
Daar heb je zeker gelijk in.
Ik neem denk ik gewoon wat mee en dan zie ik wel wat ik ermee doe.
Ik zal jullie nu weer even met rust laten:*
 
Hebben jullie trouwens ook dat jullie veel dingen niet meer kunnen herinneren van de avond/nacht als je xtc op had?
Net zoals met teveel alcohol dus...?

dit ligt dus echt eraan hoeveel je gebruikt! Als je echt veel niet meer herinnert dan heb je ook met een scheve bek rondgelopen!
 
Ik loop ook vaak genoeg met een scheve bek, maar weet meestal alles nog :p Dat is ook per persoon verschillend. Ik kan me ook wel klem zuipen en alles nog herinneren.

Helemaal nuchter naar een feest vind ik ook niet wat. Zoals 't nu gaat bevalt 't me prima!
 
Juist de reden dat ik nooit shit heb genomen op feestjes.
Sowieso al een maand of 9 geleden, denk ik - toen keer of 6 achter elkaar gedaan en was er klaar mee.
Misschien binnenkort weer eens.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top