Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
Ja maar werkt dat nu echt dan? Jij deed dat wel eens toch?

Ja ik had er echt wel baat bij.
Ik zou het alleen niet langer als 3 dagen achter elkaar gebruiken, omdat de natuurlijke aanmaak van serotonine dan achteruit kan gaan.

Maar 200mg HTP-5 voor het slapen gaan, en 50mg na het ontbijt helpt me soms echt lekker de eerste 2 dagen van de week door.

Ik heb er overigens alleen last van als ik echt veel op heb, niet na 1 of 2 pilletjes.
 
Iemand informatie of een goede link wat betreft serotonine tekort en je slaap?
Heb laatste tijd steeds vaker dat ik een soort niet wakker kan worden uit me droom/slaap.
Ik word wakker maar kan me lichaam alleen niet bewegen.
Moet echt me best doen om dan weer te kunnen gaan bewegen..

Voordat je gaat gebruiken wat vitamines e.d.
Erna voordat je gaat slapen ff wat eten (drinkontbijt ofzo) en in de week erna vitamines en antioxidanten.

Heb nooit ergens last van, ook geen dinsdagdip ofzo :)
 
Dingen die jij noemt deed ik eigenlijk altijd al..
Daarnaast is het niet alleen als ik kneiterveel neem, bij halfje/hele heb ik er al vrij vlot last van.
En zo veel doe ik het ook weer niet. Zit meestal ruime pauze tussen.
 
Zijn er hier ervaringen met groene eekhoorntjes en/of die q-dance dingen ?

Zijn dat echt harde killers of zijn dat een beetje warme? in vergelijking met rode kersjes....
 
Q-dance zijn erg goed. Ik ga er in ieder geval lekker op. Veel sterker hoeft van mij ook niet. Aangezien ik het space gevoel eenmaal niet zo lekker vind.
 
2011-04-12204105.jpg



mooie pic :p
 
Ik had zelfs met 1,5 portie niet echt veel visuals. Wel gewoon alle paddestoeltjes rauw opgegeten, langzaam gekauwt etc. zelfs toen ik er nog een portie bij nam was het niet zo spannend alleen ontzetten loom.

als je paddo's/truffels neemt op volle maag gaat er een deel van het effect verloren,het word daarom ook aangeraden om ze op nuchtere maag te eten,weet niet of dit het geval was bij jou,ik had na 1 portie wel visuals hoor +ralf+
 
Zoek dat maar eens op dan want daar ben ik wel heel benieuwd naar, dit is van trimbos en dat is echt wel aannemelijk hoor ;)!
Het gaat er niet om dat je het niet mag van mij of wat dan ook, meer dat je het iig even weet..
In de weekenden dat hun xtc namen, dronken ze er wss niet bij, wat een ander dan weer wel in overvloed doet, dusja..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top