Drugs Topic #2

Status
Not open for further replies.
Heb het wel een tijdje veel gedaan.. nu is het 1/2 keer per week, dan word je teminste ook lekker stoned

Vanaf de zomer vakantie ben ik geminderd na 1/2 keer per week, in het begin had ik nachtmerries of echt wause dromen :D kon ook erg slecht in slaap komen.
Voordelen waren wel dat ik overdag veel meer zin kreeg om wat te actiefs te doen, ging me ook stukken beter voelen.
Ik heb wel gemerkt dat het je gevoelens onderdrukt en je krijgt veel meer "schijt" aan dingen.

laaste tijd rook ik meestal een dikke hasj joint van wiet ben ik altijd maar even stoned en dan val ik bijna in slaap 8P
 
Heb het wel een tijdje veel gedaan.. nu is het 1/2 keer per week, dan word je teminste ook lekker stoned

Vanaf de zomer vakantie ben ik geminderd na 1/2 keer per week, in het begin had ik nachtmerries of echt wause dromen :D kon ook erg slecht in slaap komen.
Voordelen waren wel dat ik overdag veel meer zin kreeg om wat te actiefs te doen, ging me ook stukken beter voelen.
Ik heb wel gemerkt dat het je gevoelens onderdrukt en je krijgt veel meer "schijt" aan dingen.

laaste tijd rook ik meestal een dikke hasj joint van wiet ben ik altijd maar even stoned en dan val ik bijna in slaap 8P

Zo ik had dus precies hetzelfde he :p
Tijd terug heel veel wiet gerookt, toen een tijd gestopt. Vervolgens weer begonnen, na 3 hijsen ging ik me toch ff hard out.:r
Toen maar hasj gerookt en rook sinsdien niets anders.
Die gekke dromen heb ik nog steeds soms, en in slaap vallen is ook nog steeds niet de makkelijkste opgave.
 
moeten er nog mensen naar MOH morge? ikzelf niet maar ik hoor iedereen erover hoe ze deze keer hun pillen gaan meenemen enzo:)
 
Zo ik had dus precies hetzelfde he :p
Tijd terug heel veel wiet gerookt, toen een tijd gestopt. Vervolgens weer begonnen, na 3 hijsen ging ik me toch ff hard out.:r
Toen maar hasj gerookt en rook sinsdien niets anders.
Die gekke dromen heb ik nog steeds soms, en in slaap vallen is ook nog steeds niet de makkelijkste opgave.

Heb 2 keer gekotst de laatste tijd van een joint :X kwam ook vooral omdat ik toen gezopen had. Toen ik vrij veel blowde was dat geen probleem had daarna alleen geen zin meer in bier.
Met in slaap vallen heb ik geen meer problemen mee, gelukkig :p
 
Ik blow hooguit 1x per maand oid.
Laatst toevallig een pure wiet Joint gerookt samen met klasgenootjes van me.
Heb echt serieus een paar uur lopen spacen :eek:
Nog nooit zo lang stoned geweest :D

Voor de rest altijd als we op vakantie gaan elke dag na het uitgaan blowen.
Soms hasj of soms wiet. en daarna nog een beetje gekdoen lekker slapen ;)
 
Vraagje voor de kenners:p
Never drugs gebruikt en vrienden idem, maar dachten willen keertje goed lachen en wouden misschien keer cake maken of halen.. iemand tips?
Btere geen alochol?
Hoeveel:p en wat is het efect precies..
 
Vraagje voor de kenners:p
Never drugs gebruikt en vrienden idem, maar dachten willen keertje goed lachen en wouden misschien keer cake maken of halen.. iemand tips?
Btere geen alochol?
Hoeveel:p en wat is het efect precies..


Als je nog nooit drugs genomen hebt zou ik het gaan halen, het zelf maken is een heel gekloot. Op internet vind je ook wel een boel informatie hierover. Vraag zelf ook wat informatie als je je cake gaat kopen, mensen kennen er wel wat van. Kan soms wel effie duren voor het begint te werken dus neem niet na 10 minuutjes al bij. Persoonlijk vind ik cake niet zo vet. Ik werd er alleen maar moe van maar moest wel extreem lache! Hier nog paar tips

- Beter drink je er geen alcool bij als het je eerste keer is, kan je wel eens flink scheef van gaan :).
- Zorg ervoor dat je goed wat eten hebt, moest je een eetkick krijgen :D.
- verder zou ik zeggen, try it out !
 
moeten er nog mensen naar MOH morge? ikzelf niet maar ik hoor iedereen erover hoe ze deze keer hun pillen gaan meenemen enzo:)

Waarom deze keer alleen maar? Als ik naar grote feestjes ga neem ik ALTIJD mijn coke mee, zou niet weten waarom niet ?
 
moeten er nog mensen naar MOH morge? ikzelf niet maar ik hoor iedereen erover hoe ze deze keer hun pillen gaan meenemen enzo:)
Ik zelf moet er werken, dus langleve de personeelsingang +pippi+ waar er nauwelijks controle is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top