Drugs Topic #2

Status
Not open for further replies.
Hoi

Ik heb een waterpijp en wil er wiet in gaan roken.

Nu weet ik hoe je een waterpijp met smaaktabak aansteekt, en dat ik een gaasje moet fixen voor me tabakskommetje.
Maar werkt het gewoon hetzelfde door het te vullen met wiet, en dan kooltje erbovenop en gaan? of moet ik het mixen met tabak of de natte smaaktabak?
Ik hoor ook veel verhalen dat het amper werkt met een waterpijp, is dit een feit, of kan je er gewoon een perfect iets van maken?

dankjewel alvast.



Tim wat voor waterpijp heb je dan?

Zoiets?:


Een bong als hierboven werkt het effectiefst}) , dan vul je het "hoedje" met tabak gemixt met sigaret of puur wiet.

Andere soort pijpen vind ik niks zoals die dingen met kooltjes..

Mijn mening is dat je een waterpijp niet met wiet moet roken maar met Hasj, gewoon omdat je hiervan minder hoest en gewoon anders stoned/ high wordt.



Btw Enzo is nooit verder gegaan dan Hasj en wiet:7


Greetz
 
Hoe zien die pillen met een vlinder erop der uit?
Heb ze gehad in het wit die dingen deden echt bijna niks :X
Ik heb gele en dit zijn ook niet zo'n zware, volgens goede vriend die ze had laten testen zitten ze rond de 100mg MDMA. Ik heb liever niet te zware pillen, ga ik teveel van trippen en gekke bekke trekken.

Hier nog een fototje ervan:
s33d6c.jpg


EDIT Zijn btw vrij sterke pillen, brokkelen niet. Alleen logo is wat slordig gedrukt erop +pippi+
 
Paddo's waarvan je moet lachen :)
Je hebt ook nog trippaddo's: paddo's waarvan je gaat trippen :)
als je lacht van paddo's heb je te weinig gehad :+
je gaat er altijd van trippen mits je de goeie hoeveelheid hebt :)

ik heb 3x aan toe te weinig gehad (2x halve portie Paddo's 1x halve portie Philosopher Stones) en heb beide keren niet echt zitten trippen..

Dus volgende keer een heel bakje opvreten 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top