This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zomervakantie.. waar gaat u heen?

Originally posted by Pronk
Ik vertrek morgen voor 15 dagen naar Mallorca, iemand misschien nog een paar namen van barren/discotheken waar ik sowiezo een keer heenmoet? Ik zit by the weg in appartement "Ben Hur".


Ik ben net terug. Heeren van amstel is een hele leuk bar vind ik.
Bier expres is ook wel lache. Verder de IT is ook wel leuk alleen super druk en warm. Rio is een disco is ook grappig. Lekker voor weinig veel drinken. En de beachhouse is geen flikker aan net zoals shooters( hier zijn alleen maar jongens geloof ik) en de veronica weet ik alleen nog van dat de propster zeer lekker is. Ik denk wel dat je je op Mallorca vermaakt.
 
Originally posted by Sander_phantom
Ik denk wel dat je je op Mallorca vermaakt.

dat verwacht ik ook wel ja
Nog tenten waar een beetje gebeuQed wordt? Of is het 1 en al apres ski? Ik hoorde dat technoboy, dana, pavo, en nog een hoop andere (met name betere ) op Mallorca zijn. In welke tenten draaien die dan meestal?
 


OMMEN

omg.. cker Jeugdcamping Dennenoord of zoiets

das ook een bende...

beter boek je gewoon ergens naar buitenland...
veel cooler.
 

Nouw het is niet alleen maar apres ski. Maar ik ben niet egt in een tent geweest waar egt hard gedraaid werd. Wel was ik in IT toen dana ging draaien dat doet ze 1 x per week ofzow en die draaide best wel hard. Van de andere DJ's heb ik nix gehoord of gezien. Dus als k jouw was zouw ik wel ff langs de IT gaan. En anders moet je het ergens aan een propper ofzow vragen die weten het meestal wel. Moet je het wel aan een goede doen anders krijg je weer zoon lul verhaal.
 
i ga maandag nog een weeke naar Schaaredijke....naast Renesse....nog meer forummers in diue buurt?
 
Ik vertrek over een paar uut naar De Wildhof, een camping in de buurt van Cadzand, Zeeuwsche kust :W

Ik hoop alleen dat het wel weer terug warm weer word want op deze manier komt er van een strandvakantie niet veel terecht..

Edit: we gaan trouwens met 5 man, en we nemen mee: twee 3 pers. tentjes, een 4 pers. tent, ee koelkast p), tostiding, frituur, versterker + speakers en cdspelertje hehe hoezo luxe
 
Paar dagen geleden teruggekomen van 1,5 week surfen (in Hossegor en Biarritz), ga nou over een paar dagen weer terug voor 3 weken.
Paar dagen echt mooie golven gehad (iets hoger dan ik zelf ben, dus zeg maar een 2 meter) . Weer wat nieuwe moves erbij geleerd, oude vrienden tegengekomen etc.

Verder echt veel surfende vrouwen/meiden dit jaar. Stuk beter als vorig jaar. :~

Enige mindere is dat de franse politie iets minder relaxt doet over drugs dit jaar . Voorgaande jaren kon het ze allemaal niks schelen.
 
Een knallende vakantie...

ETA Bomaanslag op 50m ofzo van ons appartement...







De onderste drie verdiepingen volledig weg....
 
Gezellig idd... Ik ga ook nog naar Benidorm over een paar weekjes . Maargoed dat het werd aangekondigd trouwens...
 
Ik ben op de scooter naar renese geweest met een paar maten.(best wel een eindje rijden)

Binnenkort ga ik naar Domburg met een vriend van mij.
 
wij gaan helaans nergens heen:|
Had nog geinformeerd voor benidorm zonder aanslag, maar alles zat al vol :S!!! Ja en als het niet vol zat, dan was het bedrag een beetje errug hoog :|
 
Net terug uit Renesse. Ben nog brak maar was echt heel masterlijk. Vette villa met alles erop en eraan en mooie huurbus mee gehad. Heel gezellig dorp bleek het toch weer te zijn, uitgaan was super en veeeeel mooie vrouwe, echt heel veel!