This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zomervakantie.. waar gaat u heen?

Ik vertrek over een week naar Frankrijk, de dordogne, ik kan echt niet meer w88..... nog meer mensen die die kant opgaan?
greetz Runner4Ever
 
Originally posted by kleck
arne, wat doe jij eigenlijk ?
vakantie bedoel ik dan

Helemaal niks, tenminste niet naar Spanje zoals in voorgaande jaren. Ik denk n paar dagen Renesse, paar dagen Terschelling, en dan eind van het jaar een lastminuteje of zo..ff kijken nog.

Syb en zo gaan 1 weekje naar Terschelling.
 

Gaaaaaf, de Klomp is echt zo koel. Wat een tent is dat joh, have fun.
 
Originally posted by Tjarda RV
ben ik vorige week 2 x heen gegaan met de trein,is wel vet daar,maar blanes leuker.In Don Juan lekker staan beuqen

Niet in Malgrat in de QK geweest zeker? Dat is wel de leukste tent van heel Malgrat en Blanes hoor...

Zijn er nog net zoveel chicks in Blanes Beach (Studio Uno) als altijd?

Damn waarom ben ik niet in Blanes nu :'(
 
25 jULI naar Terschelling , camping Appelhof. Maar als ik verhale hoor over de versscherpte controles en aso strenge beleid @ de eilanden zou het mij verbazen als we 1 week vol kunne houden . Mjah wel zin in, want van werken @ deze weersomstanduigheden word je wel aso gaar van.
 
Morgen met drox en zlet 2 weekies to Mallorca.
Zin in als de mallemoer
'k hoorde trouwens via via dat mental theo er nu ook schijnt te zitte iemand enig ID toevallig...wel lollig als ik hem daar tegen kom meteen als een kanslose gek voor die camera duiken

Groete...
 
Mja wij gaan weekkie naar Appelhof met Rikkademous Athenaracing en nog wat niet forumluitjes... Volgend jaar toch maar wel een keer naar buitenland
 
Originally posted by Athenaracing
We gaan vrouwtjes plukken geen appels :#

Je hebt geluk Katja gaat mee...

K verder ontopic waar boeken jullie je buitenlandse reizen eigenlijk GOGO tours of gewoon uit een foldertje?
 
Originally posted by Morpheus
waar boeken jullie je reizen eigenlijk GOGO tours of gewoon uit een foldertje?

ik hoorde dat je voor op terschelling niet hoefde te boeken en gewoon kon binnen wandelen en je hebt een plaats :?
 


Ik ben weer terug, het was warm, wel gaaf, en de heenreis was kut, veel vertraging enz. Een boeing 757 lìjkt heel groot maar die zitplaatsen
 
kga zaterdat anderhalve week naar frankrijk, met fam (kan ook leuk worden) dan alleen met vliegtuig naar huis en dag later met vrienden naar ommen (tis dicht bij kweet ut, maja volgend jaar salou)

wie is er btw al ooit naar ommen geweest van programma "uit je tent"
 
ik ga dus over 9 dagen naar texel. met zn 6en. ( zeer gezellig).

ik boek altijd bij star travel. die helpen me altijd goed en als zij een reis niet organiseren maar wel die organisatie kennen dan doe ik het via internet.. dit keer was dat www.rsttexel.nl
 
mjah ik zou naar Ommen gaan, gaat helaas nie door geld gebrek en maten van me willen naar Borculo, Ut klinkt echt zwaar bagger maar het schijnt wel leuk te zijn daaro, verrekte klein campingje maar een dikke grote zwemplas met chickies
 
Ik kom uit de buurt van borculo. Het recreatieplas in borculo heet hambroek. Is wel leuk met mooi weer, maar ook erg druk. In borculo zitten wel een paar leuke cafe'tjes, maar echte discotheken zitten er niet. Dan moet je naar Lido in Groenlo zit wel aardig dicht in de buurt.
 
Ik vertrek morgen voor 15 dagen naar Mallorca, iemand misschien nog een paar namen van barren/discotheken waar ik sowiezo een keer heenmoet? Ik zit by the weg in appartement "Ben Hur".