This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zomervakantie.. waar gaat u heen?

MysticSoul

ChiLL-MoDE
We zitten in de periode dat we als het goed is allemaal al hebben geboekt voor een relaxte vakantie naar de zon of naar de meiden ... Waar ga jij jezelf klem zuipen deze zomer?

Ik peer um begin augustus naar Calella, Spanje! 10 dage met bus..!

[edit]dit was trouwens mn 1111e post [/edit]
 
Last edited:
Net zoals vorig jaar weer naar Benidorm in Spanje. En het is geen ouwelullen plaats, want het stikt er van de jonge toeristen en je kan er heerlijk wakeboarden. Daar ga ik dan ook voor, de hele dag staan we daar te wakeboarden

Ik ga 2-en-een-halve-week, ergens midden-juli vertrek ik.
 
LELYSTAD!!!

Iig nog naar Apeldoorn daar staan we al een aantal jaartjes op de camping (vorige jaar is er bijna een einde aan gekomen omdat ik met mijn scooter het terrein opreedt :|, 5 minuten later komt het neefje van de baas aancrossen zonder helm en mag doorrijden :|)

Zeeland met wat vrienden.

En ws naar Nieuw-Zeeland...en als het me bevalt blijf ik daar een jaartje
 
Aangezien we veel gezeik hadden met boeken enzo, waren we te laat (kutwijven) en was Portugal al helemaal sold out, tenminste reisgidsen, webpages, etc. dus wordt het nu marmaris turkije. All in hotel dus gewoon zoveel zuipen dat het op protugal oid lijkt
 
Noord italië, met de auto, 2 weekjes in superchille privehuizen samen met mn GF
ja dit gaat dus niet meer door, tis uit met die GF, en kheb nu een nieuwe, maar daar ga ik zoals het nu staat 3 weken mee naar kroatië op een camping staan, wordt vast ook wel gezellig

edit: ja, met gogotours is het altijd feest
 
Originally posted by Eric
Weekje bungalow Texel met de scooter

ik ga ook wweek naar texel met zn 6en
maar ik raad je niet aan met de scooter te gaan je wil toch drinken en gezellig enzo. en op de camping waar ik zit mag je hem niet eens neer zetten :|
 

Benidorm
hebben wij een appartementje
heb je al verblijfplaats?
 
Originally posted by art`
ik ga ook wweek naar texel met zn 6en
maar ik raad je niet aan met de scooter te gaan je wil toch drinken en gezellig enzo. en op de camping waar ik zit mag je hem niet eens neer zetten :|
Kogerstrand zeker, gore camping, enne met veel wind en regen ben je de lul
 
jup daar ja. vorig jaar zaten we in een gammel tentje met zn 2en. als het regent is et echt kut kut kut. heb jij een betere plek in texel dan!? !? !? maja we waren ook niet van plan om dit keer in een klein gammel tentje te gaan. nu een goeie met zn 6en.
 
Originally posted by Razma
Benidorm
hebben wij een appartementje
heb je al verblijfplaats?

Jep, zelfde als vorig jaar, vlakbij jou in de buurt, recht tegenover de cable-ski aan het strand.
 
Kustpark Texel schijnt beter te zijn, wel verder weg van de Koog. Maar genoeg offtopic, Pm me anders maar.
 
begin juni...
Weekje rhodos in 5sterren hotel met heidi 8)

check it out http://www.rodian-beach.gr/

kijk er nu al naar uit :W

en tja voor de rest nog een paar keer met tentje weg...
Weekendje Brugge, weekendje ardennen... zo van die kleine dingen...