Show de auto's van je ouders #7

btw ik had het dus never nooit niet gedaan, heb het hem ook gezegd... dingen schrijven zo hard af dat ze straks niks meer waard zijn... je krijg dan wel veel auto voor 29K, maar voor dat geld kocht ik gewoon een jong gebruikte autotje..

heb hem allang aan de x5 proberen te krijgen, maar hij wilt geen bmw/''dure'' merken/onderhoud.

Een X5 schrijft nog harder af, valt best mee bij Kia. Die 7 jaar garantie zal daar bij de nieuwe modellen ook aan bij dragen evenals het betere ontwerp.
 
kan ik de "nieuwe" van me broer ook wel posten, gister opgehaald nog paar dingen doen voor de apk en dan naar de RDW voor kenteken(duitse auto)
betreft een ford granada 2.8i ghia uit 82'

Zal wel veel BPM moeten betalen :+

kia_sportage_01.jpg



vandaag met me vader voor een picanto wezen kijken (vraag me niet waarom) stond er zo'n sportage in wit... best mooi ding, meteen offerte voor laten maken... hij gaat er nu een weekje over slapen :P

dashboard zag er ook goed uit, alleen een 1.6 motor :X... maar ding weegt maar 1250, zou je ook niet zeggen...

Vorige week nog proefgereden voor zo'n Kia Sportage met een vriend van me, ook een 1.6... Ze hadden geen 2.0 beschikbaar, dus alvast proefgereden @1.6... Morgen 2.0 proberen in Helmond, vriend van me rijdt nu V50 2.0 en wil een minstens zo snelle auto, ook voor een caravan van 1250kg... Vond die 1.6 niet echt overtuigend, op zich voldoende, maar gewoon aan de lichte kant... Morgenmiddag een Tiguan 1.4 TSI (150pk) proberen...
 
idd, vond hem ook niet zo denderend, maar je komt wel gewoon mee...

en me vader is geen hardrijder :P

mjah, denk niet dat het hem gaat worden... hij begint ook warm te lopen voor ds3
 
Vandaag in de 2.0 gereden, lekker rijdende auto, was alleen een automaat... Met handbak zal hij goed genoeg meekomen in ieder geval (163pk)... Daarna Tiguan TSI, maar dat rijdt echt 100% lekkerder, puur de motor dan... Gaven alleen een schandalig inruilbedrag, maar ben dat soort gedrag wel vaker gewend van de VW-Audi-jongens in Weert... Pa van die vriend van me hebben ze 3x geen auto kunnen verkopen door hun slechte onderhandelingen (ging om een A4 B6 cabrio, een Q7 3.0 TDI en nu een A7 3.0 TDI de afgelopen jaren). Maat van me was vandaag ook bijna van z'n stoel gevallen, en toen m'n pa een jaar geleden een proefrit voor een Tiguan vroeg (2.0 TSI DSG 4-Motion, dus snap dat die niet in elk demo-park zit) heeft hij nooit meer iets vernomen van deze club :Z Ergo; een Tiguan TSI is leuk, nu nog een acceptabele dealer vinden...
 
Vandaag dezelfde gereden, zonder dak (die zat wel in 1.6 die we reden) met automaat. Zijn echt fijne auto's, sturen behoorlijk direct vond ik :)
 
Tiguan zit een facelift aan te komen, dus er staan nog wel wat leuke voorraad modellen waar VW vanaf wil. Kennissen hier in de buurt hebben ook net een Tiguan gekocht, nieuw, fully loaded 160pk tsi voor iets van 28k (met inruil eraf).
 
Kan iemand mij eens uitleggen wat er mooi is aan zo'n kitscherige DS3? Zit echt totaal geen ontwerp in, tis net een tjoenersmobiel, maar dan vanuit de fabriek 8P
 
Kan iemand mij eens uitleggen wat er mooi is aan zo'n kitscherige DS3? Zit echt totaal geen ontwerp in, tis net een tjoenersmobiel, maar dan vanuit de fabriek 8P


OMFG.. Arne en Jelle zijn het niet met elkaar eens...+ralf+ :P

vandaag wezen proefrijden, prima wagentje hoor... mooi geprijsd ook. next op de list opel corsa...
 
Hier rijd moeders in een donkerblauwe golf 5 station
[ir]http://www.schadeautos.nl/autos/81/405327.a.jpg[/ir]

En mn pa op een
[ir]http://www.bikez.com/pictures/yamaha/2006/22775_0_1_2_neos_Image%20credits%20-%20Yamaha.jpg[/ir]

:D
 
Back
Top