Arne Pia Maxiscooter FTW 26 November 2007 #1,022 SiRoj said: Hier ook, ding ligt als een blok op de weg, lekker rustig, super! Click to expand... Nieuwere motor zeker bij jullie? Ik heb de oude 1.9 TDI en die is niet echt 'lekker rustig'. Maar storend is het ook niet.
SiRoj said: Hier ook, ding ligt als een blok op de weg, lekker rustig, super! Click to expand... Nieuwere motor zeker bij jullie? Ik heb de oude 1.9 TDI en die is niet echt 'lekker rustig'. Maar storend is het ook niet.
SiRoj CBR600 FSport 26 November 2007 #1,023 Arne said: Nieuwere motor zeker bij jullie? Ik heb de oude 1.9 TDI en die is niet echt 'lekker rustig'. Maar storend is het ook niet. Click to expand... Heb beide gereden.. Nieuwe en oude motor.. 1.9 TDI ('99 dacht ik) en nu 2.0 TDI uit 06 Het nieuwe blok (diesel) is idd een wereld van verschil met de oude.. Maar in dit geval ging het over een nieuwe auto ..
Arne said: Nieuwere motor zeker bij jullie? Ik heb de oude 1.9 TDI en die is niet echt 'lekker rustig'. Maar storend is het ook niet. Click to expand... Heb beide gereden.. Nieuwe en oude motor.. 1.9 TDI ('99 dacht ik) en nu 2.0 TDI uit 06 Het nieuwe blok (diesel) is idd een wereld van verschil met de oude.. Maar in dit geval ging het over een nieuwe auto ..
Arne Pia Maxiscooter FTW 26 November 2007 #1,024 Ja...weet ik maar ik heb een '05 Passat (zelfde model als jouw ouders dus) met de oude 1.9 motor.
SiRoj CBR600 FSport 26 November 2007 #1,025 Arne said: Ja...weet ik maar ik heb een '05 Passat (zelfde model als jouw ouders dus) met de oude 1.9 motor. Click to expand... Mss dat het blok van de 2.0 dan vernieuwd is? Mss rijden ze ook wel met het oude blok maar was de 2.0 sowieso al een stuk stiller... I don't know, dat moeten de VW-kenners hier maar even vertellen :+
Arne said: Ja...weet ik maar ik heb een '05 Passat (zelfde model als jouw ouders dus) met de oude 1.9 motor. Click to expand... Mss dat het blok van de 2.0 dan vernieuwd is? Mss rijden ze ook wel met het oude blok maar was de 2.0 sowieso al een stuk stiller... I don't know, dat moeten de VW-kenners hier maar even vertellen :+
Arne Pia Maxiscooter FTW 26 November 2007 #1,026 1.9 is nog een 'ouderwetse' pompverstuiver, vandaar.
Mark. Well-Known Member 26 November 2007 #1,027 M'n vader heeft van het weekend zn nieuwe Vectra GTS in de prak gereden. Echt zonde