Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
En dat wil je echt niet! Dan maar geen dikke oto's:D

Me ma's Jeep Wrangler heeft vorige week nieuwe schijven gekregen. Het stuur slaat nu bij uit je handen wanneer je op de rem trapt, ding begint echt onwijs te trillen. Snap niet dat de garage hem zo af heeft kunnen leveren. Niet echt veilig iig
 
Mijn vader heeft sinds een aantal weken ook zijn nieuwe 525i High Executive :W
IMG_3177.jpg

IMG_3178.jpg

Alle autotjes van pa en ma op een rij :*
IMG_3209.jpg
 
Mijn pa reed een BMW 530d uit 2004, volgepropt met opties.. maar heeft sinds een paar dagen een Mercedes cls320 uit januari dit jaar (echt full options!). En mijn moeder rijd een Audi TT quattro cabrio.. vorige model.. Zal binnenkort wel is wat foto's plaatsen!

EDIT: auto van mijn moeder, oude foto, zal binnenkort nieuwe maken, dan zie je de chromen velgen..:
abcd0012co1.jpg


en die van mijn pa (van internet):
get.aspx


En rij zelf nog niks... (15jaar)
 
Last edited:
En mijn pa wil zen g55 nu verkopen wss, omdat ie het toch iets te associaal vind om er mee op afspraken te komen zegt ie net:X Zat er al een beetje aan te komen want hij begon laatst ook al bij de dealer of ze niet iets aan het uitlaatsysteem konden doen ivm geluid.

Hij gaat nu zaterdag kijken naar een S8/GL, om te zien hoe dit bevalt. Leuk, alleen de G blijft tijdloos.
 
En mijn pa wil zen g55 nu verkopen wss, omdat ie het toch iets te associaal vind om er mee op afspraken te komen zegt ie net:X Zat er al een beetje aan te komen want hij begon laatst ook al bij de dealer of ze niet iets aan het uitlaatsysteem konden doen ivm geluid.

Hij gaat nu zaterdag kijken naar een S8/GL, om te zien hoe dit bevalt. Leuk, alleen de G blijft tijdloos.

tering een G55 :eek: dit is zo'n bakbeest :D

heb je er pics van??

Ga voor de S8 met kerszwart, mijn echte vader heeft de 3.0 tdi in het kerszwart, speciaal kleurtje, zwart in schaduw donkerpaars in zonlicht
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top