vet toch :W
helemaal doortrappen en dan komt er nog best een leuk geluid uit/af
Mijn vriendin ook Komt een lekkere snerp van af bij redelijk wat toeren (geen idee hoeveel precies, geen toerenteller). Vooral als je de bank neerklapt hoor je dat goedInderdaad...mijn vriendin heeft er ook een, komt dat echt een boxer-motor geluid uit, best vet
Autotjes rijden trouwens echt heel lekker, het voelt wel een beetje als een speelgoed autotje, maar vind ze er ook nog best tof uitzien
Mijn vriendin ook Komt een lekkere snerp van af bij redelijk wat toeren (geen idee hoeveel precies, geen toerenteller). Vooral als je de bank neerklapt hoor je dat goed
Vandaag Testrit gemaakt in q7 3.0 tdi, touareg V10 tdi, phaeton 3.0tdi en golf5 R32. De eerste 3 voor mn vader omdat hij es wou kijken hoe ze gaan en de R32 voor mij. Ben niet van plan om er 1 te kopen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid.
Q7: Gewoon net als de a6 van binnen, valt sowieso af. Dan heb je 2 dezelfde auto's, maar de een is wat verhoogd. Vind em ook niet mooi vergeleken met de X5 of Touareg.
Touareg: Dit was een 5.0 v10 tdi, 313pk en 750Nm . Ze geven toe dat het niet echt de nieuwste motor is en dat de nieuwe v6 een stuk geavanceerder is, maar alsnog is het echt een bakbeest. Overtrof al mijn verwachtingen, gaat best hard in rechte lijn, vooral voor een auto van 2.6 ton. Mijn vader had een paar keer goed gas gegeven, maar toen die andere man (soort van instructeur) achter het stuur ging om te laten zien wat dat ding allemaal kan. JEZUS
Heb echt nog nooit zo hard in m'n broek gescheten. Volle gas in de bochten om te laten zien hoe gebalanceerd de auto is enz... Hij trok op tot 180 (zonder moeite) en maakte daarna slalommend een noodstop, echt fenomenaal! Noodstop met 2 wielen op het gras en 2 wielen op het asfalt, geen probleem. Je kan werkelijk alles met die auto.
M'n vader vond deze ook het interessants, maar ik wil em eigenlijk niet vanwege de verouderde motor die toch behoorlijk veel diesel lust en ook qua gewicht. Ik denk dat de nieuwe x5 3.0sd veel meer te bieden heeft, zowel qua prestaties, verbruik en uiterlijk.
Phaeton: Leuke auto, zeer stil, comfortabel. Alles is zeer netjes afgewerkt, veel gebruik van pianolak enz.., maar ik vind toch dat hij onderdoet aan de 7-serie, a8 of s-klasse. Zal natuurlijk wel een stuk goedkoper zijn, maar dat is het em net ook. Het lijkt wel of je niet genoeg geld had voor de andere merken en dan toch maar een phaeton hebt gekocht. De Touareg heeft dat ook wel een beetje trouwens.
R32: Heb deze altijd mooi gevonden en dat is die nogsteeds. Kuipstoelen zitten erg goed en zien er ook leuk uit imo (ben het niet echt gewend) Dsg-bak doet zn werk ook goed. Geluid is super, maar had toch wel een stuk meer verwacht qua prestaties. Ben koppel gewend en dit was imo ver te zoeken in deze auto. Vooral omdat we eerst in de v10 tdi hadden gereden denk ik. Als je naar de km-teller kijkt zie je dat deze best snel gaat en je redelijk snel op hoge snelheden zit. Maar je hebt echt niet het gevoel dat je hard accelereert. Auto's inhalen ging een stuk lekkerder met de touareg dan met de R32, die toch een STUK minder weegt.
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat men met een test wagen bijna in prak gaat rijden om te tonen wat hij kan.
De phaeton is trouwens dezelfde prijsklasse als een A8 en bmw 7, het is de S-klasse die pak duurder is dan deze 3.
En dit weet ik omdat we bij de keuze van onze auto de phaeton naast de A8 geplaatst hebben.
En die X5 zou ik niet eens naar kijken, wat ben je met een SUV en geen plaats in de koffer?
Lijkt me heel onwaarschijnlijk dat men met een test wagen bijna in prak gaat rijden om te tonen wat hij kan.
De phaeton is trouwens dezelfde prijsklasse als een A8 en bmw 7, het is de S-klasse die pak duurder is dan deze 3.
En dit weet ik omdat we bij de keuze van onze auto de phaeton naast de A8 geplaatst hebben.
En die X5 zou ik niet eens naar kijken, wat ben je met een SUV en geen plaats in de koffer?
We krijgen geen carver hoor, helaas
Nieuwe Freelander, De HSE Sport werd gewoon te groot omdat ie vaak in de grote steden opnamen's moet maken
JUISTEM.
BMW X5:
Inhoud laadruimte: in liters met de achterbank omhoog tot aan het raam: 620 en in liters met de achterbank omlaag tot aan het dak: 1.750
Audi A8
Inhoud laadruimte: in liters met de achterbank omhoog tot aan het raam: 500
VW Touareg
Inhoud laadruimte: in liters met de achterbank omhoog tot aan het raam: 555 en in liters met de achterbank omlaag tot aan het dak: 1.570
Pheaton: VANAF 93.750
A8: VANAF 82.870
7-serie: VANAF 91.180
S-Klasse: VANAF 99.509
Allemaal EXCL. Opties dus..
Wat een rare opmerking.. Als je weet wat dat ding kan, dan kun je dat toch laten zien. Mensen willen toch weten hoe een auto op de weg ligt e.d... Ik vind zoiets helemaal niet misstaan bij aankoop van een wat duurdere auto!
Ik weet niet waar je die prijzen van haalt maar dit zijn de prijzen van de dealers voor het instapmodel (incl BTW 21%) voor België wel te verstaan
A8: 66 360 EUR
7-serie: 66 900 EUR
S-klasse: 72 600 EUR
Phaeton: 62 500 EUR
Heb juist de prijzen in nederland bekeken en idd klopt wat je zegt maar daar krijgen jullie een A8 wel goedkoop mee :| in vergelijking met de concurrentie.
En die X5 en touareg in vergelijking met een xc90, een Q7 en een M-klasse
X5: 1750 Liter
Touareg: 1570 Liter
XC90: 1894 Liter
Q7: 2035 Liter
ML: 2050 Liter
Dan moet je wel nog weten dat sinds het vorig model van de X5 de lengte met 20 cm is verlengd en dit gaat allemaal naar de laadruimte.
Ik heb mijn punt wel gemaakt dacht ik over de laadruimte
Van die testrit, dan geloof ik je maar was er niet bij, maar dan heb jij wel een gestoorde dealer