Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
bmw-5-serie-m-1.jpg

bmw-5-serie-m-2.jpg
 
Was afgelopen vrijdag bij de BMW dealer en daar stond een nieuwe 5 met 19 inch velgen, gewoon echt TE klein onder die auto :D
 
de vorige 5 had ook weer wat weg van de oude 3 (e46)
en de nieuwe 5 heeft weer wat weg van de huidige 3, zo doet bmw het goed
want als je bij audi kijkt lijken alle modellen op elkaar

en van die velgen is kut, heb 19 ich alpina besteld ><
 
Alpina's komen meer "uit" de velg zeg maar, misschien dat die wel goed staan.
Maar 20 inch lijkt mij wel een must voor een echte sportieve uitstraling met andere velgen
 
hoeft er van mij niet perse sportief uit te zien

ben ook dat gehobel wel zat,heb onder me 1coupe een koni verlagingset,
daar beetje klaar mee eigenlijk
 
Ik begin de nieuwe 5 steeds mooier te vinden!
Staat als het goed is hier over een tijdje ook op de stoep :# (535D gechipt wssch, m-pakket, 20 inch wielen etc etc).
En volgende week een nieuwe polo bluemotion, lekker cheap rondtoeren.

Oh ja, schade aan de BMW was 10k :D

Zelfde als jullie hadden Thomass? Maar dan het nieuwe model. F...?
 
Oja mijn moeder rijdt een '10 Aygo met 15inch lichtmetaal in de winter en 14inch staal voor de zomer 8P
En m'n pa een '06 Vectra met trekhaak en OPC wielen :D
 
In principe precies hetzelfde ja, alleen dan het nieuwe model. Oud model is btw nog steeds in productie volgens mij.
Worden nog steeds verkocht...

Moeten eerst ff kijken wat we met de oude gaan doen aangezien er ook veel levertijd zit op een nieuwe
 
Thomass :W De nieuwe 5 met m-pakket is echt :~ Maar idd die 19ers zijn net iets te klein!

Gister 85 liter diesel getankt, gaat max 600km mee :D gemiddeld 15,7l/100km, terwijl ik gewoon normaal rij!


[IR]http://i51.tinypic.com/2dhis01.jpg[/IR]

Actieradius daalde naar 600 na de foto :X
 
@5serie discussie;

Ben blij dat wanneer ik vroeger thuis kwamvauit school, mijn moeder altijd een glaasje melk en een koekje klaar had staan. (;))

Imo gewoon zoet houden voor het feit dat werk belangrijker is dan je eigen kind. (Mijn mening/interpretatie)

Desalniettemin gaaf dat je het uberhaubt mag rijden. Ben benieuwd nar de pics..
 
@5serie discussie;

Ben blij dat wanneer ik vroeger thuis kwamvauit school, mijn moeder altijd een glaasje melk en een koekje klaar had staan. (;))

Imo gewoon zoet houden voor het feit dat werk belangrijker is dan je eigen kind. (Mijn mening/interpretatie)

Desalniettemin gaaf dat je het uberhaubt mag rijden. Ben benieuwd nar de pics..

wahahaha en ik kwam dan thuis, hopend dat me ouders er niet waren :p
 
Haha echt he :D

Trouwens het is ook bs dat als je een 5 krijgt je geen kennis hebt over geld en je een luie zak bent die niet zal werken. Ik denk dat niemand hier zo'n auto zal weigeren "uit schrik" wat mensen denken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top