Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
the godfather van de auto's van die klasse:love:

Ja een 55 AMG is goed tof ja, maar dit vind ik te fout imo:). Hetzelfde als dat ze in een ferrari een 4 cilinder zouden stoppen oid. Miss vaag uitgelegt, maar vind het niet echt kloppen.
 
hoi ik had een vraag zou je de auto ruilen tegen mij opel zafira 2.0 sportdiesel, grijs/zilver, 2000met chrome velgen en sport achterlichten en getinte glas. kan ook een nissan micra erbij geven dat zijn dan 2 auto'snissan micrarood, 1993 , benzinemet open dak ik kan ook alleen de zafira ruilen met wat bijbetaling ofde zafira met nissan met wat bijbetaling ? als je interesse hebt stuur ik wat foto's

x|x|x|x|x|
 
volgens mij sloeg het op die CLS hoor :p ?

en veel bruter dan een G55 gaat het niet worden denk ik.

als ik later veel geld heb koop ik er gewoon 3, lekker met 3 dezelfde autos rond batere..... maffia stijl :+
 
Ik heb liever geen reacties, dan mensen die het niet kunnen betalen, maar er voor een stuiver in willen rijden :)
 
ja mooi niet............

s8 zie je op elke straathoek (naja bijna dan :+)

dr rijden hooguit 10 g55's in nederland ofzo :p
 
Mijn pa reed een BMW 530d uit 2004, volgepropt met opties.. maar heeft sinds een paar dagen een Mercedes cls320 uit januari dit jaar (echt full options!). En mijn moeder rijd een Audi TT quattro cabrio.. vorige model.. Zal binnenkort wel is wat foto's plaatsen!

EDIT: auto van mijn moeder, oude foto, zal binnenkort nieuwe maken, dan zie je de chromen velgen..:
abcd0012co1.jpg


en die van mijn pa (van internet):
get.aspx


En rij zelf nog niks... (15jaar)

zozo :W die mercedes :W

rijke papa en mama :#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top