Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Relaxt, dus ook niet meer ongesteld;)

Kan je meer geld in je seat opmpoen ipv al die tapons en inlegkruisjes!


Wanneer komt de turbo upgrade:#

















:*
 

Zo'n ding bedoel je?

11_mk061117_pompoen0895cweb.jpg
 
Zucht.. ouders......
Denk ik m'n pa eindelijk naar een toffe auto gepushed te hebben (9-3 sport estate) zit ie nu in de auto naar Schagen om naar deze te kijken :p :

car_5993_1_org.jpg


car_5993_3_org.jpg


Volvo V50 2.0D
Lederen bekleding, stoelverwarming, climate control, park distance control, schuif/kanteldak enz enz
Nieuwste type, 2500km gelopen..
En nee, m'n pa is niet een standaard volvo rijder met een trui over z'n schouders :p
 
Dat zijn wel vette bakken, me vorige baas had er ook één :W

Interieur is wel wat minder, ze hadden half leer na een jaar zag het er al niet meer uit :X ook de materialen van het dashbord zijn wat minder.
 
Zo'n V50 2.0D hebben mijn ouders ook nog aan zitten denken. Model is erg mooi, fijne motor ook. Maar de V50 is niet echt ruim, met name de kofferbak en de beenruimte achter. Daarom is het uiteindelijk een Passat geworden welke we ongeveer 6 weken geleden hebben opgehaald. Echt een koningsbak is dat:W
 
Interieur:
car_5993_2_org.jpg


Ben zelf niet helemaal kapot van die houtinleg, m'n pa ook niet echt maar wilde het eerst in het echt zien. Als 't hem niet bevalt laat ie het spuiten in lakzwart ofzo :)
 
Heb er laatst een rondje ingereden, vond er niks aan. Rare pook, raar stuur, rare stoelen. Zoals hierboven ook al staat, Passat rijdt echt een klasse beter.
 
Mn baas had vandaag verhaal over die Volvo's. Hij gaat nu voor 300e per maand zo'n ding leasen (1.8). En dat contract loopt 5 jaar, maar elk jaar krijg je weer een nieuwe. V50? uit mn hoofd. Geen gekke deal.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top