Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Pa had gister een leenauto mee van lexus, LS300, wel een stoer ding.
Parelmoer wit, navi, achteruitrijcamera, 19'' enzo.. 9k op de klok..

Wat een service, eigen auto werd bij hem op het werk opgehaald, kreeg hij deze auto, eigen auto werd hier weer thuis gebracht, en de leenauto weer meegenomen:)()
Scheelt toch weer 2 retourtjes van 60km.
 
Idd, wel erg goed vind ik, zo stond de buurman een keer stil in duitsland, werd er vervoer naar een goed hotel en een nieuwe auto geregeld.
 
Vond dat laatst zo gruwelijk lelijk toen ik een huurautotje kwam ophalen bij AutoRent..

Vrouwtje: Ik kom mijn auto brengen
Man: Schade?
Vrouwtje: Ja..
Man: Leg de sleutel hier maar neer, we bellen u!
Vrouwtje: Maar euhm.. ik zou een leenauto krijgen, dat was afgesproken
Man: Nee, daar doen wij niet aan, moet een fout zijn geweest...
Vrouwtje: Maar hoe kom ik nu dan naar mijn werk?
Man: We kunnen u wel even naar huis brengen, of we hebben wel een fiets

andere optie was uiteraard om een auto bij ze te huren..

Had echt de neiging om die sleutel weer in te leveren en ergens anders te gaan huren :X
 
Bij een auto verhuur een leen auto krijgen:rolleyes:

Normaal regelt de leasemaatschappij leen/huurauto's, niet echt de fout van de verhuurmaatschappij lijkt me?

edit// Ik kwam/kom voor me werk wel vaker bij schadeherstel bedrijven en bij bijvoorbeeld de Care's kan je ook kiezen voor een fiets.
 
In dat geval geloofde ik die mevrouw, die beweerde dat ze aan de telefoon expliciet had gevraagd of ze een leenauto mee zou krijgen... En niet die lompe boer die met een stalen gezicht beweert dat zijn collega dan een fout zou hebben gemaakt.. Ging me dus puur om de manier waarop.. Iemand die aangeeft afhankelijk te zijn van een auto die ze denkt te krijgen een fiets aanbieden, hoe lomp kun je zijn :X

(AutoRent zit in datzelfde gebouw als het schadeherstelbedrijf, dus een auto meekrijgen lijkt me helemaal niet gek)
 
Stond ze niet toevallig aan de verkeerde balie? Dat ze eigenlijk gewoon bij het schadeherstelbedrijf moest zijn? :+
 
wat dat betreft heeft de anwb dat soort dingne ook netjes geregeld.. op de lange wachtijden na, kan je dag en nacht een leen auto meekrijgen bij pech...

al vaker gebruik van gemaakt, en helemaal handig als je auto vrijdag kappot gaat.. want dan moet je de lener pas dinsdag weer inleveren :p
 
Vond dat laatst zo gruwelijk lelijk toen ik een huurautotje kwam ophalen bij AutoRent..

Vrouwtje: Ik kom mijn auto brengen
Man: Schade?
Vrouwtje: Ja..
Man: Leg de sleutel hier maar neer, we bellen u!
Vrouwtje: Maar euhm.. ik zou een leenauto krijgen, dat was afgesproken
Man: Nee, daar doen wij niet aan, moet een fout zijn geweest...
Vrouwtje: Maar hoe kom ik nu dan naar mijn werk?
Man: We kunnen u wel even naar huis brengen, of we hebben wel een fiets

andere optie was uiteraard om een auto bij ze te huren..

Had echt de neiging om die sleutel weer in te leveren en ergens anders te gaan huren :X


Is bij een schadeherstel bedrijf hier ook zo. Kom ik er een WERKBUS brengen. Willen ze me een FIETS mee teruggeven.

Krijg de tering :D
 
wat dat betreft heeft de anwb dat soort dingne ook netjes geregeld.. op de lange wachtijden na, kan je dag en nacht een leen auto meekrijgen bij pech...

al vaker gebruik van gemaakt, en helemaal handig als je auto vrijdag kappot gaat.. want dan moet je de lener pas dinsdag weer inleveren :p

ANWB is niet altijd even relaxt. Heb ooit in Duitsland stil gestaan en toen kregen we de ANWB niet te pakken. Na 3 uur in de wacht hangen hebben we zelf maar wat geregeld, maar vergoeden ho maar :(
 
ANWB is niet altijd even relaxt. Heb ooit in Duitsland stil gestaan en toen kregen we de ANWB niet te pakken. Na 3 uur in de wacht hangen hebben we zelf maar wat geregeld, maar vergoeden ho maar :(

In Spanje ook meegemaakt idd, 7u 's morgens bellen met pech, uiterst nauwkeurig verteld waar we stonden en weet ik veel hoevaak de sleepauto passeerde op de verkeerde snelweg, uiteindelijk tot 15u in de middag daar gestaan in de brandende zon, gelukkig was er een tankstation paar 100m verderop.
 
Is bij een schadeherstel bedrijf hier ook zo. Kom ik er een WERKBUS brengen. Willen ze me een FIETS mee teruggeven.

Krijg de tering :D

Waarom ga je er dan zonder meer vanuit dat ze je zomaar even een auto meegeven?

Het zal wel aan mij liggen, maar jij hebt toch schade... Jouw probleem is dat toch niet ineens hun probleem? Het is toch niet zo gek dat zij niet aan iedere klant een auto meegeven. Ze hebben natuurlijk niet even 10 leenauto's staan.
 
Ik krijg altijd een leenauto als mn leaser naar de garage moet, maar de laatste tijd sla ik het altijd af. Gebruik ik mn eigen auto als leenauto, en gooi meteen de tank even vol :winner:
 
Ontopic?
Onze auto:
[ir]http://www.vtuijl.com/Foto050.jpg[/ir]
[ir]http://www.vtuijl.com/Foto052.jpg[/ir]
En wat krijg je als je zo'n auto nachtje buitenzet? Dit dus:

[ir]http://www.vtuijl.com/Foto051.JPG[/ir]
Homo's...

Tis een passat cc met 2.0TDI met 170PK en DSG bak. (en natuurlijk sportstand :D)
Bi-xenon met bochten meedraaiend.
Leren elektrische verwarmbare sportstoelen met memory.
Regelbaar sportonderstel met Sport, comfort en standard
Sensoren voor en achter
Keyless entry
17inch velgen.
Binnen en buitenspiegels dimmend en elektrisch inklapbaar.
Groot navigatie met DVD en touchscreen
Getinte achterruiten en panoramadak
Dat sfeerpakket en bandenspanningscontrole en telefoonvoorbereiding premium en dat soort troep allemaal wat leuk is, maar niet echt nodig...
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top