Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Imo doet een Pheaton niet onder voor een A8 oid, iig kwa rijgedrag niet. Als je pa toch een beetje in die categorie autos zit te kijken zou ik is een LS460 proberen. Laatst ook nog een stuk in gereden, en man man man wat rijd dat fijn. Erg stil, zeeeer comfortabel en voorzien van alle luxe. Gene waar deze auto van is heeft hiervoor een a8 en een BMW 7serie gehad, en is hier toch wel erg te vreden over.

Quattro systeem is een stuk beter dan 4motion van VW en een A8 gooit ook 290kg minder in de schaal dankzij alu fram :)
 
Klopt! Hoe zit het trouwens met de Touareg, zijn die electrische problemen nou al een keer opgelost? Eerste mailing was iig een en al technische problemen. Mag aannemen dat dit inmiddels wel op orde is?

En de Pheaton is imo gewoon een flop geworden, doordat het onder een verkeerde merknaam is uitgebracht. Want rijgedrag is gewoon super en het is nog luxe ook. Maar het blijft een volkswagen, en door iemand die een luxe personen auto zoekt, word er liever iets meer uit gegeven voor een Audi of BMW.
 
Last edited:
Het wagenpark van m'n stiefpa, enja het zijn zijn auto's :)

- Aston Martin V8
- Bmw M5 (zonder begrenzing)
- Bmw 645Ci
- M3 carbio
- X5 4.4i (met de 4.8is uitlaten)
- Range Rover Sport Tdv6

De range, X5 en M3 staan bij het vakantiehuis in spanje
De M5 is sinds eind vorig jaar weg en heeft plaats gemaakt voor een maserati gran turismo

Foto's:

Foto-RYUZ8AGG.jpg

Foto-TGKCGFJ6.jpg

Foto-AJS468AB.jpg

Foto-J73OCGJ7.jpg

Foto-86YNXSCM.jpg

Foto-QVBOKRPE.jpg


met mijn moeder :)
Foto-WUOUTHAB.jpg
 
Ik zou zeggen gooi die 6 serie en 3 cabrio eruit en koop een Gallardo Spider ofzo :D.
Leuke auto collectie hoor, daar niet van :D.
 
Erg leuk ja, maar idd, knal er 1 á 2 uit en koop een ECHTE sportwagen.

Maja duidelijk geen liefhebber van echte sportautos, maar meer liefhebber van de wat modernere snelle degelijke auto.
 
Klopt! Hoe zit het trouwens met de Touareg, zijn die electrische problemen nou al een keer opgelost? Eerste mailing was iig een en al technische problemen. Mag aannemen dat dit inmiddels wel op orde is?

En de Pheaton is imo gewoon een flop geworden, doordat het onder een verkeerde merknaam is uitgebracht. Want rijgedrag is gewoon super en het is nog luxe ook. Maar het blijft een volkswagen, en door iemand die een luxe personen auto zoekt, word er liever iets meer uit gegeven voor een Audi of BMW.

Pheaton is kwa auto niet echt een flop, Een bentley Flying spur heeft dezelfde motor (w12) en onderstel als de pheaton heb ik eens gehoord.

Probleem is denk dat er een VW logo op staat. Want ben eens eerlijk... Een auto van dat bedrag doet het goedkoop ogen? Dat vind ik tenminste :)
 
Erg leuk ja, maar idd, knal er 1 á 2 uit en koop een ECHTE sportwagen.

Maja duidelijk geen liefhebber van echte sportautos, maar meer liefhebber van de wat modernere snelle degelijke auto.

liefhebber wel, hij bekijkt alles gewoon aan de praktische kant :)
enige echte sportwagen die hij nog gehad heeft was een Porsche 911 turbo (993 series)
 
Pheaton is kwa auto niet echt een flop, Een bentley Flying spur heeft dezelfde motor (w12) en onderstel als de pheaton heb ik eens gehoord.

Probleem is denk dat er een VW logo op staat. Want ben eens eerlijk... Een auto van dat bedrag doet het goedkoop ogen? Dat vind ik tenminste :)

W12 komt inderdaad van VAG maar bentley heeft er 2 turbo's op geplaatst, van het onderstel weet ik het niet

Volkswagen moet gewoon bij kleinere modellen blijven, niemand wil een gigantisch VW teken op de grill van zijn CEO-auto
 
W12 komt inderdaad van VAG maar bentley heeft er 2 turbo's op geplaatst, van het onderstel weet ik het niet

Volkswagen moet gewoon bij kleinere modellen blijven, niemand wil een gigantisch VW teken op de grill van zijn CEO-auto

Onderstel is ook van vw. Voor de rest ben ik het eens met jou en gaerox

edit/ Super vette auto's trouwens :W
 
Idd, je stiefpa heeft iig wel smaak! Voor die Maserati GT heb ik iig wel een zwak, wat zijn die dingen toch tov!
 
Ja man echt wel hoop dat mijn ouders ook gaan scheiden en ik een rijke stiefpappiee krijg wiiieeeeeeeeee :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top