Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

g55 zou de enige mercedes zijn die ik van mijn eigen geld zou kopen, als ik het geld zou hebben.
 
hij is naar verhouding ook wel achterlijk duur, nieuw.....

ik zou nog wel even twijfelen tussen een RR sport supercharged denk ik :p
 
Tot voor kort (gisteren) hadden we een Opel Zafira, totdat men pa hem in de flank van een polo parkeerde :D (Polo over de kop 8P )

Nu vervangwaggie:
fiat_bravo_01.jpg


1.4 benzine, 66kW, snelle bak!

NOT!
Trekt nog geen poep tussen de straatstenen uit. Dat er maar snel iets nieuws komt, mr ze zijn aan het kijken nr een Dacia Logan MCV (= plastic fantastic!) of Citroën C4 Picasso, dat ze die maar fixen!
 
omg waarom kijken mensen toch altijd naar die franse rommelx| x| x| , het is echt troep koop het niet!!!!|(
 
Vind die bravo wel een mooie auto :) i.t. wat er staat aan te komen :p
 
C4 is zo gek nog niet... vergeleken met een Dacia tenminste... Frans wordt je al niet blij van, en een Dacia is een budget-fransman, dus ik vind het knap dat hij uberhaupt start :+
 
Hier in de buurt rijdt er ook iemand met zo'n Dacia. Als ik hem tegenkom vind ik het gewoon altijd zielig. Die man kijkt ook altijd zo triest.
 
Niet mn ma of mn pa maar mn huisgenoot zn alfa 155. Rijd er ook wel eens mee. Jammer dat ie er lang niet zo mooi meer uitziet zoals op de foto. Helaas heeft mn huisgenoot niet echt een passie voor poetsen of schoonmaken.

alfa.jpeg


En dit was mn pa zn volvo verzameling een maand geleden (de 240 turbo is inmiddels verkocht)

(121,240 turbo,V70)

verzamelingvolvo.jpg


En mn ma heeft ook nog een lichtblauwe renault 4 uit 73 maar heb ik geen foto van.
 
[IR]http://i25.tinypic.com/2417dx2.jpg[/IR]

Ben ook niet van die franse blikken maar soms moet je een uitzondering maken... Traction van 20-01-1954
 
Jammer dat die 240 weg is, imo de koelste :)

Nog een pic speciaal voor jou :p

[Ir]http://img265.imageshack.us/img265/2021/volvoturbo005my1.jpg[/Ir]

Wel leuk ding maar ik vond de blauwe 245 turbo station getuned naar 190pk met intercooler een stuk vetter +ralf+

16721525.persturbo.jpg
 
Heb anders wel vaker in een Dacia gereden, en vond het prima rijden, dat het van binnen 1 groot plastic hamsterkooi is kan je verwachten, maar verder een prima wagen, we gingen er vaak mee naar eindhoven met 6 man + krat bier op de achterbank. perfecter kan niet.
 
Heb anders wel vaker in een Dacia gereden, en vond het prima rijden, dat het van binnen 1 groot plastic hamsterkooi is kan je verwachten, maar verder een prima wagen, we gingen er vaak mee naar eindhoven met 6 man + krat bier op de achterbank. perfecter kan niet.

Bedoel je niet; erger kan het niet?
 
Ach, het is ook maar net wat je instelling is.

Op vakantie in Griekenland kreeg ik ook een Matiz mee en daar heb ik me prima in vermaakt. Maar om nou thuis met een 0,8l 3-cilinder te gaan rondcrossen, neuh :p. Scheelt wel dat je daar geen snelwegen had.
 
Nog een pic speciaal voor jou :p

[Ir]http://img265.imageshack.us/img265/2021/volvoturbo005my1.jpg[/Ir]

Wel leuk ding maar ik vond de blauwe 245 turbo station getuned naar 190pk met intercooler een stuk vetter +ralf+

16721525.persturbo.jpg

Die 240 Turbo heb ik op marktplaats zien staan :W.

Ik zei wel tegen mijn stief vader dat hij de carisma eruit moest trappen en die 240 Turbo moest kopen.
Helaas vond hij dat een minder goed idee :+!
 
Hehe hij heeft m ook maar 3 maanden gehad. Voor 2500 gekocht van een vrouw die niet wist wat ie waard was :p En voor 3500 verkocht 3 maanden later :W
 
Heb anders wel vaker in een Dacia gereden, en vond het prima rijden, dat het van binnen 1 groot plastic hamsterkooi is kan je verwachten, maar verder een prima wagen, we gingen er vaak mee naar eindhoven met 6 man + krat bier op de achterbank. perfecter kan niet.

Dacia's zijn gewoon budget idd, 18.000 voor een 1.6 16V met alles erop en eraan (navigatie/cruise control zijn wel geen opties) zoals airco, stuurbekrachtiging, enz.

Maar degene waar wij voor keken (Dacia Logan MCV 7 pers), de ruimte die je krijgt! We hebben in een Espace gereden, Grand Megane, C4, enz.
Maar we konden zelfs op de achterste rij nog fatsoenlijk zitten! (ik ben 1,96, mn pa 2,03) Geen enkele auto waar dat nog mogelijk is in de prijsklasse tot 50.000 fzo.

En over franse troep, die nieuwe C4 Picasso is anders wel goed over nagedacht. Hoog doorlopende voorruit (makkelijk als je groot bent en toch je stoplicht wilt kunnen zien), dunne A-stijlen, zodat je in een bocht niet een zo'n groot stuk hebt waar je niets ziet (ga maar eens in een Zafira zitten!) en een laadvloer die volledig vlak kan worden gemaakt, zonder de 3e zitrij te verwijderen. Ik ben nog benieuwd wat het gaat worden..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top