Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
gaat best idd, check hier 0-100 van een tijdje terug. Let trouwens niet op de muziek, gare cd van m'n broer :?

[gvideo]http://video.google.nl/videoplay?docid=-6919582223979604121[/gvideo]
 
Zaterdag heeft me vader de nieuwe X5 besteld, diesel ditmaal aangezien hij elke week 3x ofzo moest tanken met de 530xi (elke keer 95 euro 8P)..

20 inch velgen met achter 335 banden :W

Wordt geleverd in September / Oktober als het meezit..
 
Zaterdag heeft me vader de nieuwe X5 besteld, diesel ditmaal aangezien hij elke week 3x ofzo moest tanken met de 530xi (elke keer 95 euro 8P)..

20 inch velgen met achter 335 banden :W

Wordt geleverd in September / Oktober als het meezit..

:W
 
Hier wordt er getwijfeld tussen een Mercedes GL en een Ford S-max, lijkt mij een duidelijke keuze :p

(en ja het prijsverschil is bekend :+)
 
hebben jullie de lotto gewonnen ofzo?:p

wij moeten het hier thuis doen met een volkswagen t4 en een opel corsa 1.4i

Mijn ene broer heeft een honda civic en me andere een golf 3 1.6

foto's regel ik deze week even.
 
Zaterdag heeft me vader de nieuwe X5 besteld, diesel ditmaal aangezien hij elke week 3x ofzo moest tanken met de 530xi (elke keer 95 euro 8P)..

20 inch velgen met achter 335 banden :W

Wordt geleverd in September / Oktober als het meezit..

Dan maakt je pa wel érg veel kilometers.. Dat ie dan niet gelijk een 530d heeft genomen :)
 
Wij hebben nu een Vectra 2.2 aut '05.
En me pa heeft tijdje geleden in Italie een Passat 2.0 TFSI gehuurd
En is nu verkocht :D

Ik heb hem er al een paar x over gehoord en laatst begon hij er ook over dat hij mischien weer een andere auto wou kopen :D

Ik hoop het wel, want die kut automaat van opel is ook helemaal nix..
Heb liever een DSG bak :D rijd puur beter.. :)
 
Dan maakt je pa wel érg veel kilometers.. Dat ie dan niet gelijk een 530d heeft genomen :)

Nee auto (530xi) is van feb. 2006 er staat nu 26.000 op de teller.. Ja af en toe naar de zaak in Spanje/Belgie/Duitsland maar op de autobaan daarheen is hij wel zuinig..

Maar naar de zaak hier in Hengelo (stukje van 7 km oid) en dat 4 keer per dag heen en weer.. Dan gaat het best snel.. En alle verdere kleine stukjes..:)

@ Daniel; Zwart !
 
Last edited:
hebben jullie de lotto gewonnen ofzo?:p

wij moeten het hier thuis doen met een volkswagen t4 en een opel corsa 1.4i

Mijn ene broer heeft een honda civic en me andere een golf 3 1.6

foto's regel ik deze week even.



Tis maarnet waar ouder het geld aan uitgeven, ik ken ze met een huurhuis maar gaan wel 6x per jaar op vakantie (wintersport, tropische paradijzen etc.). Mensen zie geen hobby's hebben maar wel een kast van een huis. Mijn ouders hebben ook maar 1 auto (skoda octavia) maar geven t geld aan andere dingen uit.

Tis net waar de prioriteiten liggen bij iemand thuis :!
 
En dan heb je nog de lenen.nl groep, die zich in de meest kansloze posities wringt om toch maar een mooie auto voor de buitenwereld te hebben.

Het zou mij zelf later ook niet bijster veel interesseren. Of je nou met een Audi van een ton of een simpele Golf (of noem een zijstraat) naast iemand in de file staat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top