Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
Mensen die problemen hebben hoor je wel klagen, mensen die geen problemen hebben voelen vaak ook niet de behoefte om dit te vertellen. Dus IMO is het altijd een beetje een kromme vergelijking.

Ps, ik moet wel zeggen dat ik de nieuwe Megane best een mooie auto vind, zeker de 3-deurs...

Mooi is iets anders als goed.
 
Nee, je kan de waarheid toch nergens op baseren? De waarheid is een feit. Ik bedoel dat je mening op feiten gebaseert moet zijn en niet op van horen zeggen verhalen.


huh? Je hebt een mening, die je voor waarheid aanneemt. Dat is "de waarheid op een mening baseren". Dat is gewoon normaal Nederlands, andersom kan niet.
 
huh? Je hebt een mening, die je voor waarheid aanneemt. Dat is "de waarheid op een mening baseren". Dat is gewoon normaal Nederlands, andersom kan niet.

Pfffff. 06 januari 2009 en we kunnen nu al een beker uitdelen voor de kromste redenering v/h jaar.
 
huh? Je hebt een mening, die je voor waarheid aanneemt. Dat is "de waarheid op een mening baseren". Dat is gewoon normaal Nederlands, andersom kan niet.
Denk eens goed na, in jouw uitleg is het in tijdsvolgorde mening>waarheid. Dus als jij een mening hebt dan volgt daaruit de waarheid, zou mooi zijn :D De waarheid of feiten zijn onafhankelijk van jouw mening, en als het goed is dan is jouw mening op feiten gebaseerd. Voorbeeldje: Feit: een F430 verbruikt 1:6; Mening: een F430 is een onzuinige auto. Logisch. Als dit andersom zou zijn dan heb jij eerst de mening dat de auto onzuinig is en daaruit komt voort dat dit ook zo is? Nog een. Mening: Alle moslims zijn crimineel; Feit: Alle moslims zijn crimineel? Zou nogal apart zijn he? Waarheid neem je niet aan, die bestaat gewoon, ongeacht jouw mening. Causaal verband heet dat.
 
Ik heb het stukje niet gelezen, na de 1ste zin had ik al geen zin meer. Maar wat er ook gezegd wordt, ik sta aan Nicolas z'n kant :p
 
je kunt toch niet uitgaan van ervaring van mensen die in een garage werken.

Als je gaat kijken bij een renault garage in friesland in een regio waar veel oudjes wonen zul je niet zoveel kapotte blokken tegen komen vergeleken met garages in de achterbuurd van rotterdam. Het kan een idnicatie geven maar spelen zoveel factoren in mee.

Enzoals al vaker werd gezegt, bij een renault garage komen nou eenmaal veel renaults. net zoals bij een merc garage veel mercs zullen staan ;)

En over bijna iedere auto heeft iemand anders altijd wel commentaar. wij mensen zijhn gemaakt om te zeiken, stel je eens voor als iets perfect zou zijn. en we niet kunnen zeuren.
zou echt wazig zijn ;)
 
nou, aan een Bentley Brooklands kan ik niks bedenken wat me niet zou bevallen :+


trouwens,

R-design pakket ligt nu bij de spuiter en komt er op zodra het weer een beetje aangenaam is buiten :D

zoiets dus, alleen dan zonder type aanduiding ed...

[ir]http://i42.tinypic.com/2ep540l.jpg[/ir]
 
Vind de oudere V70`s mooier. ( Gene die op 850 lijkt ) .. Mn pa had zo`n ding eerst ook met Dakspoiler en TR5 Velgen etc eronder, zijn echt wel dikke bakken 8)
 
Volvo haal je er niet af, dat , moet blijven staan.

Net zo min als je de ster van een Mec erafhaalt :+

Type aanduiding er wel af, is leuk voor bij de stoplichten :#
 
Wat ik me afvroeg over die typeaanduidingen. Soms zie je bijv. bij een auto helemaal niks achterop, nu hoorde ik dat je dit gewoon bij je bestelling kan aangeven (wat je er wel op wil hebben en wat niet), klopt dit? Of moet je het gewoon zelf regelen als je iets er niet op wil hebben.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top