Erik
Banned
Een Isuzu Trooper bedoel je ;(
Alles beter dan Opel +ralf+
Een Isuzu Trooper bedoel je ;(
Aldus iemand die nooit een dergelijke auto heeft gehad.
Aldus iemand die nooit een dergelijke auto heeft gehad.
Alles beter dan Opel +ralf+
Hij werkt bij Renault dacht ik hij zal wel genoeg leed gezien hebben.
Bart nog congratz he
Dat is wel heel makkelijk he? En daar gaat het mij ook niet om, het gaat er mij om dat je een mening op de waarheid baseert. En als jij bij een C5 direct 'ben je ziek ofzo :r' gaat roepen dan is dat de grootste onzin aangezien jij dat volledig op het imago van de betrouwbaarheid baseert. Kan je dit ook aantonen? Nee. Dit doe je overigens bij iedere italiaan en fransoos. Precies zoals men wilders een idioot vindt omdat hij alles over een kam scheert.
Nee, je kan de waarheid toch nergens op baseren? De waarheid is een feit. Ik bedoel dat je mening op feiten gebaseert moet zijn en niet op van horen zeggen verhalen.bedoel je niet "de waarheid op een mening baseert"?
Onrepresentatieve steekproef. Hij krijg als monteur alleen de ellende te zien en is daardoor totaal gebiast. En zelf als hij al 5 jaar audi en 5 jaar renault monteur was geweest dan kan je nogsteeds geen fatsoenlijk vergelijk, en dus oordeel, geven over de kwaliteit; Hoeveel auto's rijden er wel probleemloos rond? Wat is de invloed van de chauffeurs op de kwaliteit en problemen? Prijs/kwaliteit verhouding? enz.En over die meningen van hem valt wel wat voor te zeggen imo. We hebben het hier niet over Jan met de korte broek die we op straat tegenkomen, maar over monteurs die jaren met die dingen knoeien.