Dirk.
Well-Known Member
Die heb ik vandaag nog zien staan volgens mij.
(Vaders zoekt ook een nieuwe auto )
Ik zou voor de passat gaan. Rijden er bijna dagelijks in, en vind het echt super bakken. Goede wegligging, super betrouwbaar (mijn ervaring is 280k+ probleemloze km's, ben er van overtuigd dat er zonder grote problemen 500k+ gehaald gehaald moet kunnen worden). Dit gaat overgens wel om een model eerder, maar neem aan dat de passat niet minder goed is geworden. Vind de passat ook vele malen mooier om te zien dan de nissan.
Daar staat tegenover dat ik nog nooit in de nissan heb gereden, misschien dat als ik daar in rijd dat ik er dan anders over denk...
Mn baas had vandaag verhaal over die Volvo's. Hij gaat nu voor 300e per maand zo'n ding leasen (1.8). En dat contract loopt 5 jaar, maar elk jaar krijg je weer een nieuwe. V50? uit mn hoofd. Geen gekke deal.
Constructie van vd Wulp ja, doet degene met de auto over wie ik het had ook zo
Passat is ook nog een stuk vlotter. Laat hem een proefrit maken en hij is overtuigd. Ik heb in veel auto's gereden maar de Passat is toch wel het fijnst. Wij hebben precies zoeen als op bovenstaande foto maar dan met 16" LM Monza
Zucht.. ouders......
Denk ik m'n pa eindelijk naar een toffe auto gepushed te hebben (9-3 sport estate) zit ie nu in de auto naar Schagen om naar deze te kijken :
Volvo V50 2.0D
Lederen bekleding, stoelverwarming, climate control, park distance control, schuif/kanteldak enz enz
Nieuwste type, 2500km gelopen..
En nee, m'n pa is niet een standaard volvo rijder met een trui over z'n schouders