Dirk. Well-Known Member 4 January 2009 #903 Bart Nrg Mc2 said: Dan kies jij toch voor hem? :+ Click to expand... Ging het maar zo makkelijk...
Arne Pia Maxiscooter FTW 4 January 2009 #904 Neemt ie toch gewoon weer een nieuwe Avensis? Vind die nieuwe best ok. En niet duur.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 4 January 2009 #905 Vind hem ook niet lelijk Vond de oude ook niet slecht, behalve de sedan...
Dirk. Well-Known Member 4 January 2009 #906 We hebben nu deze Avensis D4D. [IR]http://img229.imageshack.us/img229/6/foto0255vd3.jpg[/IR] En ik denk dat me vader een beetje twijfelt tussen: [ir]http://image.motortrend.com/f/9484255/112_0710_03z+2008_citroen_c5+front_three_quarter_view.jpg[/ir] (Kleur wordt zoiezo zwart of zilver).
We hebben nu deze Avensis D4D. [IR]http://img229.imageshack.us/img229/6/foto0255vd3.jpg[/IR] En ik denk dat me vader een beetje twijfelt tussen: [ir]http://image.motortrend.com/f/9484255/112_0710_03z+2008_citroen_c5+front_three_quarter_view.jpg[/ir] (Kleur wordt zoiezo zwart of zilver).
Lennox Well-Known Member 4 January 2009 #912 Nicolàs said: :L Click to expand... Bij het posten van een Franse auto zijn er twee zekerheden op dit forum. Nicolas die de chauvinist uit komt hangen. Arne die iedere vorm van Franse auto's bij voorbaat afbrand.
Nicolàs said: :L Click to expand... Bij het posten van een Franse auto zijn er twee zekerheden op dit forum. Nicolas die de chauvinist uit komt hangen. Arne die iedere vorm van Franse auto's bij voorbaat afbrand.
Dirk. Well-Known Member 4 January 2009 #913 :winner: Als ik uit die 3 moest kiezen zou ik trouwens de C5 kiezen..
BartB. Banned 4 January 2009 #914 Lennox said: Bij het posten van een Franse auto zijn er twee zekerheden op dit forum. Nicolas die de chauvinist uit komt hangen. Arne die iedere vorm van Franse auto's bij voorbaat afbrand. Click to expand... is nico frans dan ? anyway, in dat segment is de c5 wel de mooiste denk ik zo zit je vader met bijtelling Don ?
Lennox said: Bij het posten van een Franse auto zijn er twee zekerheden op dit forum. Nicolas die de chauvinist uit komt hangen. Arne die iedere vorm van Franse auto's bij voorbaat afbrand. Click to expand... is nico frans dan ? anyway, in dat segment is de c5 wel de mooiste denk ik zo zit je vader met bijtelling Don ?
Erik Banned 4 January 2009 #915 C5 is de misschien de mooiste op plaatjes, maar irl ziet het er niet uit. Precies wat je verwacht van een Citroen dus
C5 is de misschien de mooiste op plaatjes, maar irl ziet het er niet uit. Precies wat je verwacht van een Citroen dus
Arne Pia Maxiscooter FTW 4 January 2009 #916 In een C5 zou ik me nog wel durven vertonen hoor. Voor een half jaar, daarna is namelijk alles kapot Als je vader er toch niks om geeft, de goedkoopste nemen.
In een C5 zou ik me nog wel durven vertonen hoor. Voor een half jaar, daarna is namelijk alles kapot Als je vader er toch niks om geeft, de goedkoopste nemen.
Dirk. Well-Known Member 4 January 2009 #917 Hij komt niet in de bijtelling. :# Dat doet hij al 6 jaar niet meer ofzo... Gaat prima.
Nicolàs Well-Known Member 4 January 2009 #918 Lennox said: Bij het posten van een Franse auto zijn er twee zekerheden op dit forum. Nicolas die de chauvinist uit komt hangen. Arne die iedere vorm van Franse auto's bij voorbaat afbrand. Click to expand... Dat chauvinisme valt wel mee, ik ga gewoon kapot aan de blinde onwetendheid van achter een vooroordeel aan hobbelen. zo
Lennox said: Bij het posten van een Franse auto zijn er twee zekerheden op dit forum. Nicolas die de chauvinist uit komt hangen. Arne die iedere vorm van Franse auto's bij voorbaat afbrand. Click to expand... Dat chauvinisme valt wel mee, ik ga gewoon kapot aan de blinde onwetendheid van achter een vooroordeel aan hobbelen. zo
BartB. Banned 4 January 2009 #919 Don. said: Hij komt niet in de bijtelling. :# Dat doet hij al 6 jaar niet meer ofzo... Gaat prima. Click to expand... ooh wat is het probleem dan ? voor 30-35k ? is echt heel veel moois te vinden
Don. said: Hij komt niet in de bijtelling. :# Dat doet hij al 6 jaar niet meer ofzo... Gaat prima. Click to expand... ooh wat is het probleem dan ? voor 30-35k ? is echt heel veel moois te vinden