Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
heuj, op verzoek van mij heeft mn vader nu een R-design exterieur pakket(je) voor z'n Volvo v70 besteld. En dat gaat er dan zo uit zien:

(dwz: spoiler, achterskirt,2 rechte dempers,zilveren spiegel kappen,zilveren mistlamp covers,zilveren grill en eventueel verlagings veren maar dat kan ws niet omdat hij vaak met een aanhanger moet rijden)

[ir]http://s2.desktopmachine.com/pics/Volvo_V70-R_344_1024x768.jpg[/ir]

[ir]http://www.tuningnews.net/wallpaper/1440x900/volvo-v70-r-design-01.jpg[/ir]

zo is het nu:

[ir]http://i42.tinypic.com/2898uua.jpg[/ir]

Het moest alleen nog in kleur gespoten worden samen met de kunststof stootrand onder bij de deuren.

Nu alleen nog leuke velgen zoeken :P (hij wil persé de oldschool R wielen met 5 spaken, maar ik denk dat die net iets te strak zijn...)

Zou persoonlijk die achterklepspoiler en zilvere spiegelkappen achterwege laten. Verder is het wel een hele mooie aanwinst zo'n pakket :)

achja, niet vergeten dat vaders ook zon typische Volvo rijder is heh :P

dus dan moet ik maar helpen om het allemaal net iets sportiever te maken :+

Ik had ook liever een s80 gezien (als het dan toch een Volvo moet zijn, dan is de s80 de enige die wel echt mooi is imo :P ), maar hij heeft de ruimte wel nodig en de s80 heeft van die leuke achterlichten waardoor de ingang naar de kofferbak vrij klein wordt.

Alles dat met Volvo te maken heeft vind je per definitie k*t...

Ik vind het wel mooi... In het zwart is het allemaal een stuk subtieler dan in het rood natuurlijk...

Dat is echt gelul. Ik heb laatst nog gezegd en dat vind ik nog steeds, zo'n nieuwe V70 met een beetje leuke aankleding en de goede 18" velgen is echt een toffe bak om te zien.

Het klopt alleen niet dat je BMW/Mercedes/Audi-prijzen betaald terwijl de kwaliteit het echt niet haalt bij de Duitsers. Maar ja, Nederlands kopen ook massaal Franse auto's dus echt snappen deden ze het toch al niet 8P

naja dat is ook niet helemaal waar, Volvo doet qua afwerking en materiaal gebruik naar mijn idee niet veel of helemaal niet onder tegenover de 3 grote duitse merken ? alleen zijn de nieuwere volvo's gewoon niet sportief genoeg en hebben ze te te weinig keuze uit motoren en aankleding en ja dat design daar moet je van houden :D

V70 is nog altijd veel goedkoper dan een a6 station, E-klasse Combi of 5serie touring... (en dat zijn toch wel de concurrenten ipv a4,3 serie en C klasse)en qua ruimte en afmetingen zijn ze aardig gelijk.

M'n pa heeft dan een nieuwe V50. Oke tis hartstikke mooi afgewerkt, leer is mooi enzovoorts maar ik moet Erik er gelijk in geven dat het geen 3-serie is :) Daarentegen ligt de prijs wel een (flink) stuk lager als je dezelfde motor+opties aan gaat vinken bij een BMW..

Nieuwprijs is idd lager, maar de afschrijving is weer hoger. Uiteindelijk kost het net zoveel netto per maand. En maar vasthouden aan dat navigatiesysteem wat uit je dashboard schuift. Kan je er inmiddels ook je telefoon mee bedienen of hebben ze daar nog niet over nagedacht? :P

Nogmaals, allemaal mijn mening!

nou das ook lekker van Volvo ja, dat telefoon bedienen :P

mn vader had een paar dagen voor dat hij zn auto kreeg dus mooi een nieuwe telefoon gekocht(ivm bleutooth geval) (SE k850i) en nu bleek dus dat Volvo sommige toestellen niet kan/wil/mag ondersteunen, en raad eens :P k850i dus ook niet :+

nu moet ie het maar doen met een 6500 classic, en er zijn maar een beperkt aantal nokia's die hij pakt want mijn e51 en n95 werken beide ook niet...

en Erik, jij mag je mening niet geven want hiervoor had je een Ford Mondeo (kan me niet schelen of het een st was :+ ) en als je ooit van je leven een Ford Mondeo hebt gehad ben je verpest :+

Status
Not open for further replies.
Back