Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
van me vader

en de gti van me broer:P
Donderdagsee2006%20063.jpg

OMFG ik vind deze velgen echt mooi, welke zijn dit?:rolleyes:

Voertuigsoort Personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming 5ER REIHE; 535D SEDAN AUT.
Kleur(en) Zwart
Brandstof Diesel
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2993 cm3
Vermogen 200 KW
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.

Nrbord niet goed weggehaald denks :+

8P

idd newmini had een vacaturesite.. Maar ik weet nog steeds niet echt of hij die mini nou wel echt had, of niet, want hij liet toen ook foto's zien met reclame van zn vacaturesite erop, hij liet krantenartikels zien dat zn studeerprojectje op een positieve manier uit de hand was gelopen.. Volgens mij is hij daarmee eerlijk geweest, maar is het hem naar zn kop gestegen toen zn pa een gallardo zou krijgen ja :P

Die mini had hij wel echt, want ik heb hem gemeet op Zandvoort, maar ik weet niet of hij echt van hem was though...

Interesse tonen in dat soort luitjes is eigenlijk alleen maar toegeven.
Zitten ze dit weer geil trekkend te lezen, zielige pisvlekken zijn het.

meteensoliciteren!

Dat was hem geloof ik.

Maar in ieder geval, als zijn vader zo een ding kan betalen: Respect.

Maar het is wel een beetje apart dat hij nooit meer online is geweest sindsdien :rolleyes:

*edit* Heb hem gevonden op het newmini forum, en daar poste hij gisteren nog, dus hij is niet dood :P

Maar vreemd genoeg heeft hij in al zijn 1600+ posts (Toevallig net iets voordat hij ons forum verliet) het geen één keer over zijn vaders Gallardo gehad... Mja voor de rest besteed ik er geen aandacht meer aan :rolleyes:

Auto van me pa:
2hz4a9x.jpg

en me ma rijd in een Jeep Wrangler 4.0 Sport, metallic oranje :X Echt een afgrijselijk bak!

G's zijn meester :W

M'n moeder heeft een probleempje met haar Lupo. Ze is erachter gekomen dat de auto is aangereden, weet niet waar of wanneer. Ik heb even een fotootje bijgevoegd, heeft iemand een idee hoe je deze krassen/rode lak eraf krijgt? (misschien via PM, om het topic schoon te houden) Het zit er echt goed hard op, maar vast één van jullie heeft een oplossing. Je zou me er enorm mee helpen!! Komen al nieuwe kentekenplaten op.

[ir]http://i5.tinypic.com/47k1fdh.jpg[/ir]

Probeer het bij een professioneel poetsbedrijf?

Moeilijk in te schatten vanaf een foto of de krassen echt diep zijn. Als je ze eruit kan laten poetsen kan het wel meevallen qua kosten.

eigenlijk moet je meteen aangifte doen, en vertellen dat de auto geparkeerd stond en is aangereden door een onbekende. als je dan 2 getuigen hebt die gezien hebben dat de auto is neergezet en later schade heeft zonder dat ermee gereden is. (die heb je altijd natuurlijk) dan vergoed het waarborgfonds dit. gaat natuurlijk eerst via de verzekering. alleen je hebt wel een aangifte nodig. dit verhaal gaat natuurlijk op als het er niet uit te poetsen is. (dan nog kan je het doen natuurlijk) weet je zeker dat het je niks kost.

Dat is dus het probleem William sr, m'n moeder heeft nooit iets gemerkt oid. Het viel haar vanmiddag pas op, dus van getuigen is helaas geen sprake.

De kosten zijn het probleem niet, maar spuiten ziet ze niet zitten.

Status
Not open for further replies.
Back