Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
had fabriek van grote freesmachine, bezat een porsche aangepakt door RUF, had nog een dikke motor en eigenhuis bla bla bla bs...

en 't ergste nog, we hebben hem weken geloofd ook :p

Hehe het einde van het verhaal is nu precies 2 jaar geleden (maart 2005)
en het speelde volgens mij al vanaf 2004 :D ongelofelijk haha

iedereen geloofde hem toen, hij had ook een dikke motor.

had toen meende ik alle foto's van een italiaans forum gejat, en was hier opeens een zo snugger die dat doorhad en toen hem confronteerde.

Toen viel hij door de mand :+

hij heeft ons wel goed beet gehad, met zijn dikke CNC freesmachines bedrijfje

Paar maanden terug nog. Dude die een M3 cabrio 'had'. Poste foto's van die auto zogenaamd bij hem in de garage en met zn zusje.

Zit ik dezelfde middag op mobile.de en daar staat een M3 cabrio te koop, met precies dezelfde foto's als hij die poste..hmmmm :D Heeft daarna ook nooit meer wat gepost.

haha, die nazex, wat een :L was dat toch. Een forumdetective (sjoerd?) had naar zijn oude post gezocht, en toen bleek dat hij niet es een wallaroo-cilinder ofzo kon betalen of whatever :+ We mogen berry ook niet vergeten he :D

New Mini had toch een of andere site opgericht ofzo? Om die er maar eens bij te halen. Meen dat #Bas (fototopicfanaat) m daarmee had geholpen. Maar toen zn pa die Gallardo zou krijgen zijn ze allebei niet meer online geweest :+

idd newmini had een vacaturesite.. Maar ik weet nog steeds niet echt of hij die mini nou wel echt had, of niet, want hij liet toen ook foto's zien met reclame van zn vacaturesite erop, hij liet krantenartikels zien dat zn studeerprojectje op een positieve manier uit de hand was gelopen.. Volgens mij is hij daarmee eerlijk geweest, maar is het hem naar zn kop gestegen toen zn pa een gallardo zou krijgen ja :P

Status
Not open for further replies.
Back