Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
whahaha die jaloerse mensen hier allemaal huili doen omdat de pa van lennox een dikke wagen rijd.

echt weer die typische kk mentaliteit van NL, niemand gunt elkaar wat, maar o-o wat zoude ze het zelf graag willen :D

in andere landen heb je juist aanzien met zon wagen, dan denken de mensen, "zo kijk is hij werkt hard, hij kan het betalen respect"

in nederland "kijk hem dan met ze patserbak, gadver wat een patser" ondetussen dromen ze er zelf van :D

Sorry, maar ik vind het ook echt geen mooie bak.. En dat is echt niet omdat hij veel geld kost of zo.. Je kan het ook gewoon smaak noemen. Bij zo een auto ontbreekt het aan elke functie bij mij.. Je kan er niet mee over het land ploegen en je kan er niet hard mee door de bocht. Wat willen ze dan met zo een ding? Vind ik overigens ook van een X5 en Cayenne en Tuareg etc. etc.

Vind de nieuwe touareg ook erg geslaagd :)

Tja en die discussie over nut van auto's... zo ga je echt ver denken. Wat heeft een Lamborghini voor nut?

En waarom huilt altijd iedereen bij suv's :X. Als een audi a8 hoger op de poten zou staan... was het dan ook een probleem?

Sorry, maar ik vind het ook echt geen mooie bak.. En dat is echt niet omdat hij veel geld kost of zo.. Je kan het ook gewoon smaak noemen. Bij zo een auto ontbreekt het aan elke functie bij mij.. Je kan er niet mee over het land ploegen en je kan er niet hard mee door de bocht. Wat willen ze dan met zo een ding? Vind ik overigens ook van een X5 en Cayenne en Tuareg etc. etc.

wat voor een funtie heeft een CDR600 dan? pcies NIKS!

gewoon lol, of omdat je het mooi vind DAT is dan de functie.

nogmaals als we allemaal alleen autos kopen voor de functie moeten we allemaal in een passat/golf/skoda gaan rijden

Een CBR is redelijk geoptimaliseerd om hard te kunnen rijden, een SUV is zwaar, waardoor er een zware motor in moet om hem vlot te kunnen houden, waardoor hij NOG zwaarder wordt. Een terreinwagen is goed in het terrein, een auto als een a8 is ruim, comfortabel en snel. Een SUV is technisch gezien gewoon in geen enkel opzicht optimaal en niet functioneler dan een andere auto. Het is een compromis van functies, hij is blinkt nergens in uit, hij blinkt alleen in de garages van voetballers:P

top gear napraatgelul :p

SUV's FTW :p

4fx9t2o.jpg

Last edited:
Een CBR is redelijk geoptimaliseerd om hard te kunnen rijden, een SUV is zwaar, waardoor er een zware motor in moet om hem vlot te kunnen houden, waardoor hij NOG zwaarder wordt. Een terreinwagen is goed in het terrein, een auto als een a8 is ruim, comfortabel en snel. Een SUV is technisch gezien gewoon in geen enkel opzicht optimaal en niet functioneler dan een andere auto. Het is een compromis van functies, hij is blinkt nergens in uit, hij blinkt alleen in de garages van voetballers:P

ook mijn visie :#
maarja, eindeloze discussie.
Als iemand hem koopt omdat hij/zij het mooi vindt is dat in principe het beste argument.
Ik ga ook op m'n gevoel af van wat ik wel of niet mooi vind, toevallig vind ik zo'n SUV niet mooi, maar als ik het mooi had gevonden had ik het ook wel gewild :P

Bij zo een auto ontbreekt het aan elke functie bij mij.. Je kan er niet mee over het land ploegen en je kan er niet hard mee door de bocht. Wat willen ze dan met zo een ding? Vind ik overigens ook van een X5 en Cayenne en Tuareg etc. etc.

Ik vind 't overzicht wat je hebt op de weg echt ideaal. Je kan veel verder vooruit kijken... Rijd voor mij een stuk rustiger :)

nee maar lawrens, ik moet eerlijk toegeven dat je wel een goede post had, vooral dat laatste zinnetje moest ik wel een beetje grinneken. maar je kan het ook gewoon relaxt vinden zon grote bak, plus dat Q7 fakking baller is van binnen.
Q7 had ook niet mijn keuze geweest maar ik vind em wel nice :W
ik zou zelf uberhaubt geen SUV willen, maar als ik ze zie rijden vind ik het wel altijd :W

maar het gaat mij er meer om dat mensen gaan zeggen "wat voor een nut heeft het" "slecht voor het milieu" dat soort bs, het heeft niks met nut te maken.
het is gewoon lol maken en iets kopen wat je mooi vind. voor de 3e keer als het allemaal om nut ging hadden we allemaal in dezelfde meest optimaal nuttige auto gereden. dat zou leuk zijn!

Is zulke aandacht nou fijn, Erik?

nee maar lawrens, ik moet eerlijk toegeven dat je wel een goede post had, vooral dat laatste zinnetje moest ik wel een beetje grinneken. maar je kan het ook gewoon relaxt vinden zon grote bak, plus dat Q7 fakking baller is van binnen.
Q7 had ook niet mijn keuze geweest maar ik vind em wel nice :W
ik zou zelf uberhaubt geen SUV willen, maar als ik ze zie rijden vind ik het wel altijd :W

Ik snap het wel dat het wat heeft om in een grote bak te rijden hoor:) Het is natuurlijk een indrukwekkende verschijning, een Q7:)

hey lennox, mag jij btw alleen fototjes vanuit het raam maken van die Q7

ik wil nou wel is een goede repo zien, interieur enzo en navigatie systeem aan enzo :)

Status
Not open for further replies.
Back