Jumper
Well-Known Member
Ik heb de nieuwe X5 nog nooit in het echt gezien
ik heb er al in gereden nananananaaa
Ik heb de nieuwe X5 nog nooit in het echt gezien
whahaha die jaloerse mensen hier allemaal huili doen omdat de pa van lennox een dikke wagen rijd.
echt weer die typische kk mentaliteit van NL, niemand gunt elkaar wat, maar o-o wat zoude ze het zelf graag willen
in andere landen heb je juist aanzien met zon wagen, dan denken de mensen, "zo kijk is hij werkt hard, hij kan het betalen respect"
in nederland "kijk hem dan met ze patserbak, gadver wat een patser" ondetussen dromen ze er zelf van
Sorry, maar ik vind het ook echt geen mooie bak.. En dat is echt niet omdat hij veel geld kost of zo.. Je kan het ook gewoon smaak noemen. Bij zo een auto ontbreekt het aan elke functie bij mij.. Je kan er niet mee over het land ploegen en je kan er niet hard mee door de bocht. Wat willen ze dan met zo een ding? Vind ik overigens ook van een X5 en Cayenne en Tuareg etc. etc.
top gear napraatgelul
Bedankt voor je bijdrage.
Een CBR is redelijk geoptimaliseerd om hard te kunnen rijden, een SUV is zwaar, waardoor er een zware motor in moet om hem vlot te kunnen houden, waardoor hij NOG zwaarder wordt. Een terreinwagen is goed in het terrein, een auto als een a8 is ruim, comfortabel en snel. Een SUV is technisch gezien gewoon in geen enkel opzicht optimaal en niet functioneler dan een andere auto. Het is een compromis van functies, hij is blinkt nergens in uit, hij blinkt alleen in de garages van voetballers
Iedereen generaliseert
Bij zo een auto ontbreekt het aan elke functie bij mij.. Je kan er niet mee over het land ploegen en je kan er niet hard mee door de bocht. Wat willen ze dan met zo een ding? Vind ik overigens ook van een X5 en Cayenne en Tuareg etc. etc.
nee maar lawrens, ik moet eerlijk toegeven dat je wel een goede post had, vooral dat laatste zinnetje moest ik wel een beetje grinneken. maar je kan het ook gewoon relaxt vinden zon grote bak, plus dat Q7 fakking baller is van binnen.
Q7 had ook niet mijn keuze geweest maar ik vind em wel nice :W
ik zou zelf uberhaubt geen SUV willen, maar als ik ze zie rijden vind ik het wel altijd :W