Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
wat een onzin met doel voorbij geschoten,
welk doel heeft elke auto dan?

kunnen we net zo goed met ze allen in dezelfde trabant gaan rijden.

Dan noem je ook wel iets op natuurlijk :P

Mijn pa zit er aan te denken een Wrangler te kopen btw :)

Wat zeuren julie nou dat de nieuwe SUV's niet ofroad kunnen:?

Nou ik kan me de aflevering van topgear nog heel goed herineren dat ze met een Cayene volgas gingen crossen en zo verkeerd was dat niet!

kom op zeg ding begaf het bijna.

dingen zijn alleen op de wereld gebracht om te laten zien dat je geld hebt en dikke schijt aan het milieu hebt.

Building a Toyota Prius causes more environmental damage than a Hummer that is on the road for three times longer than a Prius. As already noted, the Prius is partly driven by a battery which contains nickel. The nickel is mined and smelted at a plant in Sudbury, Ontario. This plant has caused so much environmental damage to the surrounding environment that NASA has used the ‘dead zone’ around the plant to test moon rovers. The area around the plant is devoid of any life for miles.

:)

dat zegt/bedoelt hij toch niet :? Dat suv-gezeik ben ik ook al kotsbeu, laat iedereen doen waar die zelf zin in heeft. Aan alle oplossingen zitten meestal wel nadelen!

whahaha die jaloerse mensen hier allemaal huili doen omdat de pa van lennox een dikke wagen rijd.

echt weer die typische kk mentaliteit van NL, niemand gunt elkaar wat, maar o-o wat zoude ze het zelf graag willen :D

in andere landen heb je juist aanzien met zon wagen, dan denken de mensen, "zo kijk is hij werkt hard, hij kan het betalen respect"

in nederland "kijk hem dan met ze patserbak, gadver wat een patser" ondetussen dromen ze er zelf van :D

ik heb wel respect voor ze papa dat ie (hard) werkt voor ze geld en als hij blij is met dat bakbeest gun ik het hem van harte.
enige wat ik zeg is dat IK die SUV's gewoon kk lomp vind en ze nergens op vind slaan.
en ik zou absoluut geen q7 willen, ik kan je zo 10 auto's noemen die ik liever heb voor dat geld.

edit: maar laten we gewoon weer auto's gaan posten en dan allemaal zeggen hoe mooi die wel niet is:)

whahaha die jaloerse mensen hier allemaal huili doen omdat de pa van lennox een dikke wagen rijd.

echt weer die typische kk mentaliteit van NL, niemand gunt elkaar wat, maar o-o wat zoude ze het zelf graag willen :D

in andere landen heb je juist aanzien met zon wagen, dan denken de mensen, "zo kijk is hij werkt hard, hij kan het betalen respect"

in nederland "kijk hem dan met ze patserbak, gadver wat een patser" ondetussen dromen ze er zelf van :D

9||6

same here, ik zou zelf gewoon van m'n leven niet zo'n auto kopen.. maarja zelf weten natuurlijk, ik snap het verder gewoon niet dat iemand zo'n auto koopt :# (SUV's over het algemeen)
Mja als dit als jaloers wordt opgevat.. zelf weten, interesseert mij niet :)

Ik zie het trouwens totaal niet als een jaloers iets hoor, maar dat terzijde. Ik kan snappen dat mensen hem niet mooi vinden, maar in het segment van SUV's vind ik toch mooie auto's zitten hoor. (Touareg vind ik persoonlijk echt de vetste).
Dus om het hele segment auto's over 1 kam te scheren is gewoon niet helemaal fair lijkt me.

Daarnaast is het gedoe over milieu ook totaal niet waar. Schijt aan milieu blabla..... Denk dat een Golf III diesel meer uitstoot dan zo'n bakbeest eerlijk gezegd. Aan schadelijke stoffen dan he.

Vraag me ook af of al die "zeikerds" ooit in een suv hebben gereden? Tis best chill iig. Kom nu niet af met bochten dit, bochten dat, een fiat panda is ook niet goed in de bochten. Maar alsnog doen de nieuwe suv's het goed in de bochten, doe mij maar de nieuwe ML :~ (420cdi graag! :~)

Status
Not open for further replies.
Back