Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Ten eerste is de beleving van, je auto bij de fabriek ophalen natuurlijk al erg mooi. Ten tweede is het niet duur. Vanwege het feit dat VW hierdoor de transport kosten besparen kunnen ze dit goedkoop aanbieden (99 euro p.p.) Hiervoor krijg je een overnachting in een 5-sterren hotel en verschillende rondleidingen en een bezoek aan Autostad Wolfsburg.

De mondeo die wij hebben gehad hebben we maar 1 probleem gehad (en altijd gehouden helaas vanwege de slechte service van Ford de Zeeuw in Leeuwarden) en dat was de aansluiting van de stabilisator stang met de achterwiel ophanging. Ze konden zogenaamd niks vind, problemen kwamen met 100k, nu een jaar later met 185k nog steeds zelfde probleem. Maar de auto had gewoon een geweldige wegligging, hier staat Ford idd ook een beetje om bekend.

Maar over 3 weken hier dus de nieuwe Passat, kan niet wachten (vooral geluidsysteem is stappen beter dan Ford)

Wij hebben 8 jaar geleden ook mondeo gehad. Na 3 jaar rijden was de auto total loss. Nee niet door een ongeluk, maar hij wa het niet meer waard om te repareren. Ws hebben we er niet zoveel geluk mee gehad, maar dat terzijde. Was wel een leasebak. Sindskort geen leasebak meer. Me vader nu V:W transporter5, moeders renault twingo initiale.

edit zal binnenkort wel ff fototjes ownen

Ik ga er een keer heen, ga ik stiekem poepen in een 407 of zo.

Ben er een keer geweest. 2 jaar geleden toen proef gereden in een 206SW GTi (was toen voor mn moeder). Naam invullen en je kunt een uurtje proefrijden :+

Leuk dat het zo makkelijk kan, maar dan moeten ze ook wel modellen hebben die het het waard maken om er heen te gaan :p

M'n ouders breng ik 4 april naar Wolfsburg om hun nieuwe Passat op te halen. Mooie wagen denk ik, stukje groter en kwalitatief veel beter dan onze huidige Mondeo. Mondeo heeft trouwens wel een heerlijk onderstel.

Mijn vader rijd ook de nieuwe passat en die ligt echt fantastisch in de bochten hoor!
Hier in de buurt heeft me broer in een bocht een record van 80 kmh gezet met de oude passat. Drie keer raden hoe snel die nu met deze door de bocht gaat:X

Echt heel fijn, is tevens wel een sportline

Vannacht heeft 1 of andere kkmafkees een kras getrokken op 2 deuren van m'n ouders auto :L. Kan ik echt zo kwaad om worden :|.

Blijf toch met je poten van andermans spul af :L.

Echt zo ontzettend laag... De "lol" die de persoon in kwestie eraan beleeft (ws. niets, omdat hij veel gedronken heeft) is niet in verhouding met de financiële schade die je oploopt...

2nsbeo2.jpg

Jammer dat ik niks te zoeken heb op een beurs in Duitsland. Lekker klapperen op de autobaan met dat ding. (Gaat ie nu heen)/.

2nsbeo2.jpg

Jammer dat ik niks te zoeken heb op een beurs in Duitsland. Lekker klapperen op de autobaan met dat ding. (Gaat ie nu heen)/.
Niet van m'n ouders maar van m'n baas, een X5 3liter diesel, gechipped. Of ik even iemand naar Schiphol wilde brengen? Vanuit Tilburg :)
Tussen de Efteling en Tilburg even de 230km/h aangetikt, ik denk dat het gelijk de eerste en de laatste keer is in Nederland. Klamme handjes als je auto's inhaalt met 100km/h+ verschil...

Niet van m'n ouders maar van m'n baas, een X5 3liter diesel, gechipped. Of ik even iemand naar Schiphol wilde brengen? Vanuit Tilburg :)
Tussen de Efteling en Tilburg even de 230km/h aangetikt, ik denk dat het gelijk de eerste en de laatste keer is in Nederland. Klamme handjes als je auto's inhaalt met 100km/h+ verschil...

Mn baas rijdt met zo'n XC90 en dan die rappe benzine versie. Ook :love: , alleen is hij er totaal niet zuining op enzo. Enige nadeel is dat hij tot de 50 km/u ofzo niet volgas weg gaat. Omdat de bak dat anders niet zou trekken ofzo.

Status
Not open for further replies.
Back