Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
Dacia's zijn gewoon budget idd, 18.000 voor een 1.6 16V met alles erop en eraan (navigatie/cruise control zijn wel geen opties) zoals airco, stuurbekrachtiging, enz.

Maar degene waar wij voor keken (Dacia Logan MCV 7 pers), de ruimte die je krijgt! We hebben in een Espace gereden, Grand Megane, C4, enz.
Maar we konden zelfs op de achterste rij nog fatsoenlijk zitten! (ik ben 1,96, mn pa 2,03) Geen enkele auto waar dat nog mogelijk is in de prijsklasse tot 50.000 fzo.

En over franse troep, die nieuwe C4 Picasso is anders wel goed over nagedacht. Hoog doorlopende voorruit (makkelijk als je groot bent en toch je stoplicht wilt kunnen zien), dunne A-stijlen, zodat je in een bocht niet een zo'n groot stuk hebt waar je niets ziet (ga maar eens in een Zafira zitten!) en een laadvloer die volledig vlak kan worden gemaakt, zonder de 3e zitrij te verwijderen. Ik ben nog benieuwd wat het gaat worden..

C4 Picasso heb ik een week mee op Mallorca gereden, prima auto.
Alleen de achterste zitrij zit klote.
 
Dacia's zijn gewoon budget idd, 18.000 voor een 1.6 16V met alles erop en eraan (navigatie/cruise control zijn wel geen opties) zoals airco, stuurbekrachtiging, enz.

Maar degene waar wij voor keken (Dacia Logan MCV 7 pers), de ruimte die je krijgt! We hebben in een Espace gereden, Grand Megane, C4, enz.
Maar we konden zelfs op de achterste rij nog fatsoenlijk zitten! (ik ben 1,96, mn pa 2,03) Geen enkele auto waar dat nog mogelijk is in de prijsklasse tot 50.000 fzo.

En over franse troep, die nieuwe C4 Picasso is anders wel goed over nagedacht. Hoog doorlopende voorruit (makkelijk als je groot bent en toch je stoplicht wilt kunnen zien), dunne A-stijlen, zodat je in een bocht niet een zo'n groot stuk hebt waar je niets ziet (ga maar eens in een Zafira zitten!) en een laadvloer die volledig vlak kan worden gemaakt, zonder de 3e zitrij te verwijderen. Ik ben nog benieuwd wat het gaat worden..


troep is ook meer in de zin van kwaliteit.....

gebruikte materialen, rammels in het dashboard, altijd te lichte motoren :p, algehele afwerking, blablabla

maja ze zijn niet voor niks iets goedkoper dan duitse auto's heh....
 
eerder dat die franse hokken na 3-4 jaar en sommige zelfs al bij 2 jaar erge problemen hebben met bv versnellingsbakken etc, kwaliteit van het materiaal is gewoon zo bagger, slijt zo snel:X


Hier in de buurt rijdt er ook iemand met zo'n Dacia. Als ik hem tegenkom vind ik het gewoon altijd zielig. Die man kijkt ook altijd zo triest.

:D
 
Ik zag gisteren een C4 picasso staan in de parkeergarage. Keek even naar binnen, wat een LELIJKE stoelen. Was leer, ik hoop dat het aftermarket was ingebouwd, want het zat echt verschrikkelijk lelijk om de stoelen. Leken wel stoelhoezen zo slap hing t er om heen.
 
Zo, Jag gaat maandag weer weg :p, je hoort drijfstanglagers en turbo is ook niet echt fris meer :#
 
Jag was al gaar toen hij hier kwam :rolleyes:, Seat Leon was gewoon puur toeval, hoevaak valt er een motorblok uit zn ruim? en die Focus, tja die was gewoon erg slecht onderhouden. (nooit een beurt gehad in 70 dz km).

Alfa's en Volvo gingen nooit stuk :#
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top