Show de auto's van je ouders #7

Ik zou me ook niet schamen in zo'n DS3 hoor..

Pa:
6IW0esdWpvVYwOwaNgFFoA==.jpg


Ma:
Ford-Fiesta_16270366.jpg


Die geven er echt geen reet om, klaarblijkelijk.
 
Ik vind het ook echt leuke auto's! Ik moet namelijk wel een beetje enthousiast zijn als ik ze wil verkopen:D
Hoe rijdt t eigenlijk?

Mn vader begon dit weekend over zo'n nieuwe Meriva, ik vind het maar rare auto's. Hij wil graag zo'n flexfit systeem in de bumper, bejaarde :x
 
Het rijdt goed. De 120pk 1.6 is eigenlijk al genoeg voor de auto. De 155pk en 207pk rijden erg zenuwachtig. Qua stoelen moet je eigenlijk Pack Perfo kiezen, dan heb je heerlijk zittende stoelen (L) Niet van die Franse meuk waar je in wegzakt, zoals in een oudere C5.
 
Tiguan zit een facelift aan te komen, dus er staan nog wel wat leuke voorraad modellen waar VW vanaf wil. Kennissen hier in de buurt hebben ook net een Tiguan gekocht, nieuw, fully loaded 160pk tsi voor iets van 28k (met inruil eraf).

We kwamen toch echt op 37k uit, voor een niet full-option exemplaar... Ze hadden dus 10k inruil? ;)

vandaag wezen proefrijden, prima wagentje hoor... mooi geprijsd ook. next op de list opel corsa...

Sportage, DS3, en nu Corsa, ik ben het ff kwijt, of wil hij een OPC ofzo?

Hoe rijdt t eigenlijk?

Mn vader begon dit weekend over zo'n nieuwe Meriva, ik vind het maar rare auto's. Hij wil graag zo'n flexfit systeem in de bumper, bejaarde :x

Onze buren hebben zo'n ding, toen hij uitkwam vond ik hem briljant, maar ik vind hem eigenlijk steeds minder mooi :X Het tegenovergestelde van veel BMW's, die ga ik na een paar jaar waarderen (behalve E65 en 5 GT)...
 
hij heeft vandaag een polo 1.4 dsg gekocht :P

heb hem zelf nog niet gezien, me vader geeft niks om merk ed, als het er maar leuk uitziet... hij rijd z'n auto's ook helemaal op...

huidige corsa heeft hij ook al heel lang, en kwam deze keer niet door de apk.. vandaar nieuwe auto...

mjah 't is dus een vw polo 1.4 dsg uit 2010 geworden, met 2000km op teller

woensdag haalt hij hem op..
 
We kwamen toch echt op 37k uit, voor een niet full-option exemplaar... Ze hadden dus 10k inruil? ;)
Dat denk ik niet voor een Omega van 100000 miljoen jaar oud :P ding was 31.500 geloof ik en 2500 voor die auto eraf.

Onze buren hebben zo'n ding, toen hij uitkwam vond ik hem briljant, maar ik vind hem eigenlijk steeds minder mooi :X Het tegenovergestelde van veel BMW's, die ga ik na een paar jaar waarderen (behalve E65 en 5 GT)...
Een meriva vergelijken met een BMW 8P
Tja, het is pas over 1 a 2 jaar, dus wie weet wat er tegen die tijd op de markt is.

Ik rij nu overigens een paar dagen in zo'n Toyota urban cruiser, wat een ding zeg. Rijdt best geinig maar ik trek het interieur van zo'n jappenbak toch matig.
 
Dat denk ik niet voor een Omega van 100000 miljoen jaar oud :P ding was 31.500 geloof ik en 2500 voor die auto eraf.

Een meriva vergelijken met een BMW 8P
Tja, het is pas over 1 a 2 jaar, dus wie weet wat er tegen die tijd op de markt is.

Ik rij nu overigens een paar dagen in zo'n Toyota urban cruiser, wat een ding zeg. Rijdt best geinig maar ik trek het interieur van zo'n jappenbak toch matig.

voor 31k koop je een superkale Tiguan man :D De kaalste Tiguan kost met afleverkosten al 30k ofzo, laat staan als je superexclusieve opties als metallic lak of een radio wilt :+

En ik vergelijk geen Meriva met een BMW, ik noem gewoon een voorbeeld van een auto die ik minder vind naarmate ik hem meer zie, en een voorbeeld van een auto die ik meer ga waarderen :D Als ik kan kiezen tussen een Meriva en een 5 GT, wordt het toch een GT [houdt nu op met uitleggen van een open-deur-discussie]...
 
In een maand tijd hebben mijn moeder, zus, zwager en vader een nieuwe auto gekocht :+

GetAttachment.aspx


Vader een nieuw C4 1.6 VTi Tendance.

En waar is mijn golf, juist.. :+
 
voor 31k koop je een superkale Tiguan man :D De kaalste Tiguan kost met afleverkosten al 30k ofzo, laat staan als je superexclusieve opties als metallic lak of een radio wilt :+

Dat valt wel mee Bartus. Voor 31,5k heb je een 160pk benzine Tiguan in uitvoering Sport & Style (en daar zit gewoon een RCD310 in) ;)
 
Dat valt wel mee Bartus. Voor 31,5k heb je een 160pk benzine Tiguan in uitvoering Sport & Style (en daar zit gewoon een RCD310 in) ;)

Echnie, je bent al bijna 34k kwijt, en dan heb je nog geeneens een lakkleur gekozen, laat staan een RNS310 (geen RCD)... Vriend van me heeft hem besteld, maar was dus wel 39k kwijt (afneembare trekhaak, 18", 160pk, RNS, bruin metallic)... dit is dus een facelift, geen voorraadauto...
 
Hond, we hadden er twee nu nog maar 1. Volgens mij wordt een van de drie hokken overgezet in de C4 Picasso dus dat is geen probleem.
 
Echnie, je bent al bijna 34k kwijt, en dan heb je nog geeneens een lakkleur gekozen, laat staan een RNS310 (geen RCD)... Vriend van me heeft hem besteld, maar was dus wel 39k kwijt (afneembare trekhaak, 18", 160pk, RNS, bruin metallic)... dit is dus een facelift, geen voorraadauto...
t ging in mijn geval om een voorraadauto ;)
 
Back
Top