Hoe rijdt t eigenlijk?Ik vind het ook echt leuke auto's! Ik moet namelijk wel een beetje enthousiast zijn als ik ze wil verkopen
Tiguan zit een facelift aan te komen, dus er staan nog wel wat leuke voorraad modellen waar VW vanaf wil. Kennissen hier in de buurt hebben ook net een Tiguan gekocht, nieuw, fully loaded 160pk tsi voor iets van 28k (met inruil eraf).
vandaag wezen proefrijden, prima wagentje hoor... mooi geprijsd ook. next op de list opel corsa...
Hoe rijdt t eigenlijk?
Mn vader begon dit weekend over zo'n nieuwe Meriva, ik vind het maar rare auto's. Hij wil graag zo'n flexfit systeem in de bumper, bejaarde :x
Dat denk ik niet voor een Omega van 100000 miljoen jaar oud ding was 31.500 geloof ik en 2500 voor die auto eraf.We kwamen toch echt op 37k uit, voor een niet full-option exemplaar... Ze hadden dus 10k inruil?
Een meriva vergelijken met een BMW 8POnze buren hebben zo'n ding, toen hij uitkwam vond ik hem briljant, maar ik vind hem eigenlijk steeds minder mooi :X Het tegenovergestelde van veel BMW's, die ga ik na een paar jaar waarderen (behalve E65 en 5 GT)...
Dat denk ik niet voor een Omega van 100000 miljoen jaar oud ding was 31.500 geloof ik en 2500 voor die auto eraf.
Een meriva vergelijken met een BMW 8P
Tja, het is pas over 1 a 2 jaar, dus wie weet wat er tegen die tijd op de markt is.
Ik rij nu overigens een paar dagen in zo'n Toyota urban cruiser, wat een ding zeg. Rijdt best geinig maar ik trek het interieur van zo'n jappenbak toch matig.
voor 31k koop je een superkale Tiguan man De kaalste Tiguan kost met afleverkosten al 30k ofzo, laat staan als je superexclusieve opties als metallic lak of een radio wilt :+
Dat valt wel mee Bartus. Voor 31,5k heb je een 160pk benzine Tiguan in uitvoering Sport & Style (en daar zit gewoon een RCD310 in)
En waar is mijn golf, juist.. :+
t ging in mijn geval om een voorraadautoEchnie, je bent al bijna 34k kwijt, en dan heb je nog geeneens een lakkleur gekozen, laat staan een RNS310 (geen RCD)... Vriend van me heeft hem besteld, maar was dus wel 39k kwijt (afneembare trekhaak, 18", 160pk, RNS, bruin metallic)... dit is dus een facelift, geen voorraadauto...