Show de auto's van je ouders #7

Nieuwe bedrijfsauto van mijn vader.

Ford Transit Connect uit 2010/2011 met alles erop en eraan.

[ir]http://i52.tinypic.com/29ygl90.jpg[/ir]

Betere foto's komen ooit nog, deze is gewoon met telefoon vanuit mijn slaapkamer :+

Wel 't vorige model hoor :D

Dat is dan wel weer jammer :rolleyes:

800px-Mazda_2.JPG

Schop! Hier ook weer een update.. m'n pa heeft de oude lelijke Cayenne weggedaan en een nette facelift gekocht. Zwart met dingen in kleur meegespoten buiten.. luchtvering, 21" (295/35/21 8P) voor de rest heel veel er op en er aan.. vorige eigenaar was een liefhebber dus er zitten aardige grote remklauwen voor op van een turbo en de motorkap van een turbo (met welving). Ding is echt nice 8) Binnenkort detailen dus uitgebreide pics :p

een Turbo! Zag pas geleden zo'n Astra rijden met "Turbo" achterop... Wat een nieuwswaarde, volgens mij worden er geen Astra's verkocht zonder turbo... Kan je net zogoed "ABS" of "Airbag" erop zetten :+

Onzin, worden 2turbo motoren geleverd. 1,4 met 140 pk en de 1.6 met 180 pk rest is zonder turbo (iig toen de nieuwe Astra er net was!)

Ik tel 3 benzinemotoren (waarvan alleen de 1.6 door niet-bejaarden zal worden gekocht) en 7 turbo-motoren (als de OPC uitkomt kom ik op 8 )... Dus niet onzin, vriend Wesking...

Dat zijn toch ook de enige 2 benzine uitvoeringen van de 2010 Astra ?
Ja je hebt de 1.7 diesel nog. Voorzover ik weet ook nog steeds met turbo.

Back