Rudy_W rw-racing.nl 6 February 2011 #143 Wanneer ben je niet thuis Jorne?. Dan kom ik die velgen even omwisselen met mijn std E46 Ci velgen .
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 6 February 2011 #144 Rudy_W said: E90 525?. Volgens mij moet het dan toch echt een E60 zijn . . Click to expand... Je hebt gelijk
Rudy_W said: E90 525?. Volgens mij moet het dan toch echt een E60 zijn . . Click to expand... Je hebt gelijk
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 6 February 2011 #145 JohnnyP said: word er niet warm van, zal wel de enigste zijn... Click to expand... Nee, je bent de enige (als forumopa heb ik het recht om mensen op te voeden :winner: )...
JohnnyP said: word er niet warm van, zal wel de enigste zijn... Click to expand... Nee, je bent de enige (als forumopa heb ik het recht om mensen op te voeden :winner: )...
Frank B. Autobahn Addict 6 February 2011 #146 vet die Z4 had op zich wel in een hipper kleurtje gemogen vind ik persoonlijk, maar in het grijs is hij ook super!
vet die Z4 had op zich wel in een hipper kleurtje gemogen vind ik persoonlijk, maar in het grijs is hij ook super!
ErwinZ GC Member 6 February 2011 #147 JohnnyP said: word er niet warm van, zal wel de enigste zijn... Click to expand... Ik vind 't ook niet echt wat.
JohnnyP said: word er niet warm van, zal wel de enigste zijn... Click to expand... Ik vind 't ook niet echt wat.
S Sandor ****** 6 February 2011 #148 Denk dat als hij in cabrio staat het toch wel een enorm dikke bak is.
P Petrik. Well-Known Member 6 February 2011 #149 Naar mijn mening is het na de z3 coupe bergafwaards gegaan bij de bmw 2 zitters...
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 6 February 2011 #152 Bart Nrg Mc2 said: Vriend van me heeft een E60 525iA met M-pakket gekocht, ga morgen maar eens kijken 8) Click to expand... Dat reed best koning +pippi+
Bart Nrg Mc2 said: Vriend van me heeft een E60 525iA met M-pakket gekocht, ga morgen maar eens kijken 8) Click to expand... Dat reed best koning +pippi+
Arne Pia Maxiscooter FTW 7 February 2011 #154 JohnnyP said: word er niet warm van, zal wel de enigste zijn... Click to expand... Neuh...
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 7 February 2011 #155 Petrik. said: Naar mijn mening is het na de z3 coupe bergafwaards gegaan bij de bmw 2 zitters... Click to expand... die vind ik juist weer niks aan, vind de z4 (de oude en de nieuwe) een stuk beter dan de z3.
Petrik. said: Naar mijn mening is het na de z3 coupe bergafwaards gegaan bij de bmw 2 zitters... Click to expand... die vind ik juist weer niks aan, vind de z4 (de oude en de nieuwe) een stuk beter dan de z3.
Tommy. *BA DUM TSS* 7 February 2011 #156 Z3M coupe, Z8 en Z4M en dan de nieuwe Z4 mits bomvol. Zo´n 1.9 Z3 e.d mag je houden...
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 7 February 2011 #158 en z3m ziet er nog wel uit, maar zo'n normale z3 is echt een lelijk ding...
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 7 February 2011 #159 Vind ze wel nice, mits zescilinder... Tommy; ik heb in m'n beurs gekeken, maar ik heb een gat van 10k ongeveer
Vind ze wel nice, mits zescilinder... Tommy; ik heb in m'n beurs gekeken, maar ik heb een gat van 10k ongeveer
Arne Pia Maxiscooter FTW 10 February 2011 #160 evolution18 said: en z3m ziet er nog wel uit, maar zo'n normale z3 is echt een lelijk ding... Click to expand... 100% eens
evolution18 said: en z3m ziet er nog wel uit, maar zo'n normale z3 is echt een lelijk ding... Click to expand... 100% eens