Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
dikke bs, net als of iets wat van je ouder is je niet kan schelen omdat het toch niet van jou is.. mijn vader rijd geen mooie/luxe auto's meer. puur omdat het hem niet meer trekt.. (teveel schade door andere) maar ik trok me er vroeger evenveel of meer van als er weer een kras was gezet ofzo.

:+

Dat werkt vaak averechts. iig bij mijn pa. Niet dat die iets geven om een auto maargoed

Idd, ik heb het afgeleerd om iets over een nieuwe auto te zeggen, het heeft geen zin... Sowieso boeit het me minder sinds ik zelf auto rij (een jaar of 5 inmiddels)...

Hier de vectra van m'n pa

attachment.php

Ik vind dat model dus tof, ik kan er nix aan doen (de oudere varianten, de nieuwe is alleen leuk voor een oudere rapper denks)...

Wacht maar tot je op jezelf woont. En de auto van 'ons thuis' snap ik natuurlijk wel maar
'we hebben extra opties gekozen' en 'we hebben pech' en 'wij hadden...' komt nogal over alsof je een flink aantal iq puntjes onder de 100 zit.

+1

dikke bs, net als of iets wat van je ouder is je niet kan schelen omdat het toch niet van jou is.. mijn vader rijd geen mooie/luxe auto's meer. puur omdat het hem niet meer trekt.. (teveel schade door andere) maar ik trok me er vroeger evenveel of meer van als er weer een kras was gezet ofzo.

Wie zegt dat iemand onvoorzichtig doet als die het behandelt alsof het van hemzelf is? of was het niet op mij?

Je zegt toch ook ''ons huis'', of zelfs ''mijn huis''?

Maargoed, met dit geval heb je wel gelijk met onze opties en wij een probleem en blabla:P

Status
Not open for further replies.
Back