Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
KKzooi, wij hadden een splinternieuwe passat cc besteld. Met zoveel opties erop dat je er nog een tweede bij kon kopen.

En wat denk je?
Een paar stelletje kklijers hebben ingebroken. GVD een gloednieuwe auto. 4 weken oud.
Omdat het een coupe is, zijn er geen deurstijlen. Dus ze hebben een schroevedraaier tussen het glas en de body gezet en het glas eruit gewrikt.
Uiteraard zat er alarm op met interieurbeveiliging, en deze is meteen afgegaan.
Ik denk dat ze daarna meteen gesmeerd zijn, want er mist niets en ze hebben niet in de auto gezeten.
Raam kapot, stijl kapot, sierstrip kapot, lak beschadigd en leren stoel beschadigd.
Heb nog foto's, zal zo ff opzoeken, maar echt klote man.
GVD een nieuwe auto joh. Als dat alarm er niet op had gezeten hadden we denk echt een probleem gehad. Dan was het groot navigatie sowieso weg geweest en was heel het dashbord gesloopt.
Echt kut gewoon.. Wel allemaal verzekeringswerk, maar dan nog..
Laat het een les zijn, al heb je een dure auto. Geef ALTIJD die 800 euro extra uit voor een klasse 3 alarm. Het kan je zoveel narigheid besparen...

kut man:( ze kunnen ook nooit ergens met hun tengels van af blijven. Ze hebben keertje bij me moeder de antenne(ja je leest het goed) van me moeder haar c1 afgejat. En vorige jaar zijn ze over me vaders jaguar heen gelopen. Van voor naar achter over het dak heen:@ Me vader wil nu heel graag een cabrio voor erbij nemen maar die kan dus gewoon niet voor de deur staan vanwege dit soort geintjes.

Klasse 3 alarm is volgens mij gewoon verplicht bij duurdere auto's, maar vaak maakt het ze geen zak uit dat er een alarm in zit, dan werken ze gewoon wat sneller (=groffer).

ff vraagje, kerel uit de buurt wil z'n 320 coupé aan ons verkopen. Hij heeft hem gebracht om hem een weekje "uit te proberen"
rijdt natuurlijk donders relax, maar wat mag zo'n geintje kosten?
hij is uit 2002, net een ton gelopen en volgens mij executive....
We weten van wie hij is geweest, deze man is er altijd super zuinig op geweest en ziet er bijna uit als nieuw...
iemand ongeveer een idee wat dit mag kosten?
alvast bedankt!

img0068oy7.jpg

img0070st3.jpg

kut man:( ze kunnen ook nooit ergens met hun tengels van af blijven. Ze hebben keertje bij me moeder de antenne(ja je leest het goed) van me moeder haar c1 afgejat. En vorige jaar zijn ze over me vaders jaguar heen gelopen. Van voor naar achter over het dak heen:@ Me vader wil nu heel graag een cabrio voor erbij nemen maar die kan dus gewoon niet voor de deur staan vanwege dit soort geintjes.

Klasse 3 alarm is volgens mij gewoon verplicht bij duurdere auto's, maar vaak maakt het ze geen zak uit dat er een alarm in zit, dan werken ze gewoon wat sneller (=groffer).
Baal dr echt van ja. Nieuwe auto gvd!

Klopt ja erik. Om te verzekeren wel. Maar ze vragen om de cataloguswaarde, en die lag eronder. Maar met al die extra opties was de echte waarde veel meer. We hebben het erin gezet om hem te verzekeren, daarom hebben we hem ook. Anders was die dus niet diefstal verzekerd. En hadden we nu lekker pech gehad..

gvd kk zooi! gister een of andere mongool een kras op mn hele rechterzijkant van me auto gezet met sleutel ofzo! hoop dat ie kerel gauw dood gaat |(

Dit is het show de auto's van je ouders topic he ^^

@ Edwino , waarom kijk je niet even op marktplaats, kun je een inschatting maken wat een redelijke prijs is lijkt me.

Die inbouw navi's van VW (RNS510) zijn roversgoed tegenwoordig. Leuk ook dat als je dat in een VW besteld je gerust een week of 6 langer op je auto kunt wachten...

levertijden van de wat luxere auto's gaan ook nergens meer over, Volvo van mn vader heeft ook 2,5 maand moeten duren en gisteren werd er beld dat hij er eindelijk was...

a5 vd buurman moest ook meer dan 4 maand duren... net als de a5 AC88 zn broer, ook echt aso lang :X

levertijden van de wat luxere auto's gaan ook nergens meer over, Volvo van mn vader heeft ook 2,5 maand moeten duren en gisteren werd er beld dat hij er eindelijk was...

a5 vd buurman moest ook meer dan 4 maand duren... net als de a5 AC88 zn broer, ook echt aso lang :X

ik denk wel dat dat anders gaat worden :P

Status
Not open for further replies.
Back