Jah idd, maar het mooie is dat ze dat niet mogen terwijl de auto rijdt....Bij de x5 hebben ze auto 400km gevolgd naar de andere kant van polen en toen was die opeens verdwenen.
Je rijd hem in een goed geisoleerde zeecontainer en je bent de gps kwijt. Als je auto word gestolen moet je dus direct de politie bellen dan heeft het zin.
levertijden van de wat luxere auto's gaan ook nergens meer over, Volvo van mn vader heeft ook 2,5 maand moeten duren en gisteren werd er beld dat hij er eindelijk was...
a5 vd buurman moest ook meer dan 4 maand duren... net als de a5 AC88 zn broer, ook echt aso lang :X
2,5 maand valt toch wel mee? De ouders van een maatje van me hadden een Mercedes-Benz R-klasse besteld (ja afzichtelijk, don't ask.) en die kregen vrolijk een levertijd van 6,5 maand mee nadat de offerte was getekend
Die inbouw navi's van VW (RNS510) zijn roversgoed tegenwoordig. Leuk ook dat als je dat in een VW besteld je gerust een week of 6 langer op je auto kunt wachten...
Klopt, hadden wij ook. Maar dat viel erg mee hoor. Dat zeiden ze bij ons ook.
Onze VW zou pas in jan 2009 klaar zijn. Eind oktober was die er al en half aug. besteld
Bij ons zou er 10 weken levertijd zitten op die RNS510. Wel supermooi ding trouwens
Oke, dus die vraag slaat helemaal negrens op. Als iets van je ouders is, is het nog steeds niet van jou. Zal wel aan mij liggen maar ik kan van die praatjes kotsmisselijk worden.
Wacht maar tot je op jezelf woont. En de auto van 'ons thuis' snap ik natuurlijk wel maar
'we hebben extra opties gekozen' en 'we hebben pech' en 'wij hadden...' komt nogal over alsof je een flink aantal iq puntjes onder de 100 zit.