BartB. Banned 29 November 2008 #742 Pepijn. said: hebben jullie ook een labrador? Click to expand... dit ook goed ? en ja het beeld klopt aardig ja :+
Pepijn. said: hebben jullie ook een labrador? Click to expand... dit ook goed ? en ja het beeld klopt aardig ja :+
Just.in Vr0em VroeM 29 November 2008 #745 Blablabla een Golf, Audi, BMW en Alfa mogen het wel hebben. Dan mag Volvo het ook hebben
Dragspert Bob, maar nu #13 29 November 2008 #746 Just.in said: Blablabla een Golf, Audi, BMW en Alfa mogen het wel hebben. Dan mag Volvo het ook hebben Click to expand... Alleen als het van emotionele en gepassioneerde koeien is:+
Just.in said: Blablabla een Golf, Audi, BMW en Alfa mogen het wel hebben. Dan mag Volvo het ook hebben Click to expand... Alleen als het van emotionele en gepassioneerde koeien is:+
O Opverzoek Buiten gebruik 30 November 2008 #748 hahaha het plaatje is compleet hoor maakt de auto er niet minder om hoor Zeer mooie auto. Volgend jaar mag vaders ook weer een nieuwe auto. Probeer hem nu al in een a6 te lullen. Je kan niet vroeg genoeg beginnen
hahaha het plaatje is compleet hoor maakt de auto er niet minder om hoor Zeer mooie auto. Volgend jaar mag vaders ook weer een nieuwe auto. Probeer hem nu al in een a6 te lullen. Je kan niet vroeg genoeg beginnen
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 30 November 2008 #749 Thomass said: vind de standaard m5 wielen ook een stuk minder mooi dan deze , en idd je ziet ze niet echt veel (deze set was de eerste in nederland ) Click to expand... Vind het ook mooie wielen... r0bert said: Gromt lekker, en lekker gas geven in zn vrij geeft leuke plofjes Click to expand... Doe je dat dan met de motorkap open bij de Mac? Just.in said: Blablabla een Golf, Audi, BMW en Alfa mogen het wel hebben. Dan mag Volvo het ook hebben Click to expand... Rood leer mag in een Alfa, voor de rest vind ik het vrij fout eigenlijk
Thomass said: vind de standaard m5 wielen ook een stuk minder mooi dan deze , en idd je ziet ze niet echt veel (deze set was de eerste in nederland ) Click to expand... Vind het ook mooie wielen... r0bert said: Gromt lekker, en lekker gas geven in zn vrij geeft leuke plofjes Click to expand... Doe je dat dan met de motorkap open bij de Mac? Just.in said: Blablabla een Golf, Audi, BMW en Alfa mogen het wel hebben. Dan mag Volvo het ook hebben Click to expand... Rood leer mag in een Alfa, voor de rest vind ik het vrij fout eigenlijk
Dirk. Well-Known Member 30 November 2008 #750 Jelle said: Enne, Rood leer in een Volvo, FAIL Click to expand... Past mooi bij de rode ribbroek denks?
Jelle said: Enne, Rood leer in een Volvo, FAIL Click to expand... Past mooi bij de rode ribbroek denks?
Robert Superrrjoden! 30 November 2008 #753 Bart Nrg Mc2 said: Vind het ook mooie wielen... Doe je dat dan met de motorkap open bij de Mac? Rood leer mag in een Alfa, voor de rest vind ik het vrij fout eigenlijk Click to expand... Blablabla, kom jij nou maar weer naar de volgende meeting opa.
Bart Nrg Mc2 said: Vind het ook mooie wielen... Doe je dat dan met de motorkap open bij de Mac? Rood leer mag in een Alfa, voor de rest vind ik het vrij fout eigenlijk Click to expand... Blablabla, kom jij nou maar weer naar de volgende meeting opa.
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 30 November 2008 #754 Ik kom, mits ik kan, zo is het altijd, Spikri-boi :+
Thomass euner 7 December 2008 #758 "de ouders" van iemand op partyflock hebben een nieuw type rs6 , s5 en sinds deze week ook ff een r8 bijgekocht :# ziek!
"de ouders" van iemand op partyflock hebben een nieuw type rs6 , s5 en sinds deze week ook ff een r8 bijgekocht :# ziek!
Lennox Well-Known Member 7 December 2008 #759 Gister bij een klant die ook 4 Audi's had staan. S4 cabrio voor de vrouw, RS6 voor hem en nog 2 normale 6'en voor de zoons. Aardig gek ook
Gister bij een klant die ook 4 Audi's had staan. S4 cabrio voor de vrouw, RS6 voor hem en nog 2 normale 6'en voor de zoons. Aardig gek ook