Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
komen mn ouders net thuis, hebben ze een impuls aankoop gedaan kanarie gele Fiat barchetta cabriotje voor in de zomer hoeist kapper

Nu doet ie zo fout over die auto, maar in de zomer gaat ie weer bij skiffa HB's lopen hosselen in die cabrio als het zonnetje lekker schijnt :P

of01_0005321591.jpg

dit is em,

zie je me al zitten? ik niet

Last edited:
Gister bij een klant die ook 4 Audi's had staan. S4 cabrio voor de vrouw, RS6 voor hem en nog 2 normale 6'en voor de zoons. Aardig gek ook :P

Gekheid, gezin hier uit het dorp heeft ook R8 voor pa, S8 voor zoon 1, S3 voor zoon 2 en Cayenne Turbo voor mevrouw :)

Zal morgen ff update geven van de situatie hier voor het huis (niks veranderd overigens :+)

Gekheid, gezin hier uit het dorp heeft ook R8 voor pa, S8 voor zoon 1, S3 voor zoon 2 en Cayenne Turbo voor mevrouw :)

Zal morgen ff update geven van de situatie hier voor het huis (niks veranderd overigens :+)

Doe mij die s8 maar, dat in combinatie met luchtvering en ceramische schijfjes (h)
Kan je tenminste nog wat in kwijt en je benen in strekken.

wij reizen deze vakantie als het goed is af naar engeland. Pond staat op het moment erg laag en de jaguar is ook met 1000pond verlaagd. Begin januari als het doorgaat:)

edit// auto blijkt verkocht te zijn nu:(

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back