Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
Temmen valt op zich ook wel weer mee.
Alsnog een hele mooie en snelle auto.

De Lexus pwnd gewoon in de meeste opzichten.. Zuiniger, langere garantie, 8 versnellingen, goedkoper. En meer koppel, vag bois ;) Vind het verder een zeer stijlvolle auto.

Snap niet dat iedereen zo op die gepimpte Seat Exeo loopt te geilen hier altijd. Veel te kleine sedan met een outdated vormgeving.
 
Hij is goedkoper?

Ja de standaardprijs. Maar dan vergeet iedereen dat een IS-F maar 3 opties heeft, en bij een RS4 is zelfs airco een optie (bij wijze van spreken). Ik heb het ff uitgezocht en je kan maximaal €107.000 aan een IS-F uitgeven als je hem full-option wilt, als je dat wil doen bij een RS4 dan kom je minimaal €20k hoger uit.
 
De Lexus pwnd gewoon in de meeste opzichten.. Zuiniger, langere garantie, 8 versnellingen, goedkoper. En meer koppel, vag bois ;) Vind het verder een zeer stijlvolle auto.

Snap niet dat iedereen zo op die gepimpte Seat Exeo loopt te geilen hier altijd. Veel te kleine sedan met een outdated vormgeving.

als ik lees "temt zo'n beetje al zn concurenten" dan leg ik de link naar prestaties.

Hij heeft inderdaad extra versnellingen en verbruikt minder maar dat boeit niet als je zo'n auto koopt. (dat verbruik dan)
Het koppel is inderdaad opmerkelijk maar in de sprint van 0-100 merk je het al niet, in het opnemen misschien.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een heel mooie auto en zeer leuke prestaties maar om nou te zeggen dat hij zoveel beter is als...
Nee dat toch ook weer niet.

Als je dan hier naar kijkt, welke niet in het bovenstaande lijstje staat:
http://www.mercedes-benz.nl/content...rs/home/new_cars/AMG_/models/c63amg.0002.html

Achja, zoals eerder vermeld, zo blijf je bezig.
 
Meer koppel is ook niet zo verwonderlijk met 1l meer inhoud. Was het ding laatst niet getest tegen de m3 op topgear? En wie was er toen sneller?
 
Qua specs, maar qua ronde tijden pwnd de M3 de C63, RS4 en IS-F.

Maar dat boeit geen drol omdat je er op de weg toch niet zo hard mee kan. Alle 4 zijn gewoon vette wagens.
 
Meer koppel is ook niet zo verwonderlijk met 1l meer inhoud. Was het ding laatst niet getest tegen de m3 op topgear? En wie was er toen sneller?

Het mooie is juist dat het verbruik ondanks meer motorinhoud toch lager ligt, dan is zo'n auto toch prima ontwikkelt.

En Topgear is helaas alsmaar minder serieus, objectief waren ze vrijwel nooit. Daarnaast is dat circuit ook kut, test het lekker op de N-ring ;)
 
Het mooie is juist dat het verbruik ondanks meer motorinhoud toch lager ligt, dan is zo'n auto toch prima ontwikkelt.

En Topgear is helaas alsmaar minder serieus, objectief waren ze vrijwel nooit. Daarnaast is dat circuit ook kut, test het lekker op de N-ring ;)


ze rijden toch met alle auto's op dat kutcircuit dus dan is het toch een juiste vergelijkenis zou ik zeggen..
 
Het mooie is juist dat het verbruik ondanks meer motorinhoud toch lager ligt, dan is zo'n auto toch prima ontwikkelt.

En Topgear is helaas alsmaar minder serieus, objectief waren ze vrijwel nooit. Daarnaast is dat circuit ook kut, test het lekker op de N-ring ;)

Circuit is juist prima. En die cijfers? Zijn toch fabriekwaardes? Dat halen ze in het echt nooit, geen enkel merk .. autoweek komt zelfs met 16,7 l/100 km (fabrieksopgave: 11,4 l/100km).

Maar het zal vast goed rijden... schakel, schakel , schakel :P
 
Lexus heeft gewoon een goede auto ontwikkeld. Dat het merendeel toch voor de duitser gaat heeft meestal te maken met de vooroordelen of het imago van de duitse auto's. Japanse auto's hebben ze ook meestal meer kritiek op. Het schakelen bijvoorbeeld (zoals hier al genoemd wordt) en de fake-uitlaten. Wel eens gekeken naar de uitlaten van de R8?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top