This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Hier ook. 6 uur weg. Soms komt hij om 6 uur even om te eten en dan gaat hij om 7 uur weer terug, tot een uur of 11/12. Soms eet hij gewoon op kantoor snel wat en komt hij niet eens naar huis. Alleen op zaterdag en zondag van 10 tot 5 ofzo.

Kan ook relaxt zijn, mijn pa werkt met kleine klanten vaak thuis en dan kan je naakt door het huis rennen wel vergeten

Hier ook. 6 uur weg. Soms komt hij om 6 uur even om te eten en dan gaat hij om 7 uur weer terug, tot een uur of 11/12. Soms eet hij gewoon op kantoor snel wat en komt hij niet eens naar huis. Alleen op zaterdag en zondag van 10 tot 5 ofzo.

Ahh Jochie toch.. :henko::*

Hahahahah Dat is echt PUUR belgisch he Meisjes uit Oost -en West-vlaanderen zeggen dat vaak

toen ik in mijn tjoening tijd elke dag een paar uur op tuned-belgium zat begon ik ook beetje belgisch te praten en te denken, fucking vaag

amai zenne etc

Me vader had al tijdje een kras op zijn deur. Auto vandaag naar de dealer...belt me vader me net. Heeft ie een nieuwe jaguar s-type 3.0l v6 meegekregen:X alleen zijn er 2 versies: 1tje met 240pk en 1tje met 273pk. Vraag me af welke die heeft

Dus ik zeg nou dan moet ik er vanavond maar even een rondje inmaken. Hij: ehhh neee want dan is die alweer terug

Zo'n S-Type is wel prima. Had laatst een X-Type 3.0 V6 en dat is echt een hok. Rotautomaat ook.

Status
Not open for further replies.