Die reed gister achter me. Zit een behoorlijk leuk neusje op dat ding
@ Erik
Hier ook. 6 uur weg. Soms komt hij om 6 uur even om te eten en dan gaat hij om 7 uur weer terug, tot een uur of 11/12. Soms eet hij gewoon op kantoor snel wat en komt hij niet eens naar huis. Alleen op zaterdag en zondag van 10 tot 5 ofzo.
Hier ook. 6 uur weg. Soms komt hij om 6 uur even om te eten en dan gaat hij om 7 uur weer terug, tot een uur of 11/12. Soms eet hij gewoon op kantoor snel wat en komt hij niet eens naar huis. Alleen op zaterdag en zondag van 10 tot 5 ofzo.
Ah gossie, Erik vindt de auto van je oom kankerlelijk. Deal with it :L
HahahahahDat is echt PUUR belgisch he Meisjes uit Oost -en West-vlaanderen zeggen dat vaak
David vind nudisten kankervies
Daar ging het niet eens om geloof ik, en stop ff met provoceren aub, da's irritant. :*
de boodschap komt toch over
edit: staat toch ook ik vind, dus klopt!
edit 2: ik zie het al je hebt het over david
Me vader had al tijdje een kras op zijn deur. Auto vandaag naar de dealer...belt me vader me net. Heeft ie een nieuwe jaguar s-type 3.0l v6 meegekregen:X alleen zijn er 2 versies: 1tje met 240pk en 1tje met 273pk. Vraag me af welke die heeft
Dus ik zeg nou dan moet ik er vanavond maar even een rondje inmaken. Hij: ehhh neee want dan is die alweer terug